UFC

MMA: ג'ון ג'ונס שוב נכשל בבדיקת סמים: אין לי מילים

ג'ון ג'ונס
ג'ון ג'ונס | אלבום פרטי

האלוף במשקל קל-בינוני נתפס על שימוש בחומרים אסורים בבדיקה שנערכה לפני הקרב מול דניאל קורמייה ב-UFC 214, וצפוי לאבד את התואר. קורמייה: "אני כבר לא יודע מה לחשוב"

(גודל טקסט)

ג'ון "בונס" ג'ונס שוב נכשל בבדיקת סמים, וצפוי לספוג השעייה ותואר אליפות ה-UFC במשקל קל-כבד כנראה ילקח ממנו. זוהי הפעם השנייה שלוחם ה-MMA נכשל בבדיקת סמים.

כזכור, ג'ונס ניצח את דניאל קורמייה רק בחודש שעבר בקרב המרכזי של אירוע UFC 214, זכה בתואר אותו איבד לפני שנתיים וסיפק את אחד הרגעים המרגשים של השנה בעולם ה-MMA.

בקיץ שעבר, האמריקאי היה אמור להילחם נגד קורמייה באירוע UFC 200, אך נכשל בבדיקת סמים. היום (רביעי) נחשף שהלוחם בן ה-30 שוב נכשל בבדיקת סמים לפני הקרב מול קורמייה ב-UFC 214, ופורסמה הודעה בשמו: "כולנו נטולי מילים ברגעים אלו. ג'ון, המאמנים, התזונאים וכל הצוות שלו עבדו בדקדקנות ב-12 החודשים האחרונים כדי למנוע את המצב הזה. אנחנו בודקים שוב את הדגימות כדי לקבוע את מקור הבעיה. ג'ון נמחץ על ידי החדשות הללו ואנחנו נעשה הכל כדי לתמוך בו".

גם ה-UFC פרסמו הודעה לגבי תוצאות הבדיקות: "הארגון קיבלה הודעה על ידי סוכנות האמריקאית נגד שימוש בסמים (USADA) לגבי ג'ון ג'ונס על הפרת מדיניות נגד שימוש בסמים, הנובעת מדגימה שנערכה ב-28 ביולי 2017. הסוכנות תנהל ותטפל בתיק הנוגע לג'ונס, וכל החלטה שתתקבל תשפיע על השתתפותו העתידית של ג'ונס. גם הוועדה האתלטית של מדינת קליפורניה תחקור את הנושא, מפני שהקרב נערך באנהיים, והסוכנות האמריקאית נגד שימוש בסמים תספק את כל המידע שהוועדה תזדקק כדי כדי לקבוע האם נעשה שימוש בסמים מצדו של ג'ונס". 

דניאל קורמייה. שוב הלוחם נשדד(טוויטר)
דניאל קורמייה (משמאל). שוב נשדד ממנו התואר (טוויטר)

קורמייה המבולבל פירסם הודעה: :אני מתקשה למצוא מילים לאיך אני מרגיש עכשיו. אני מאוכזב לשמוע את החדשות הללו. בראשי התחריתי ב-29 ביולי והפסדתי. חשבתי שג'ון ג'ונס היה האיש הטוב יותר באותו היום, אבל אני כבר לא יודע מה לחשוב. אני לא מאמין שעוברים את כל זה מחדש. נראה מה יקרה הלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי