נועד להט ילחם נגד ג'רמיה לביאנו ב'בלאטור' בת"א

נועד להט. בלאטור
נועד להט. בלאטור | אתר רשמי

ארגון ה-MMA הכריז שהלוחם הישראלי יפגוש את האמריקאי באירוע 'בלאטור' 188 שיתקיים בישראל, בעקבות פציעתו של ג'יימס גאלגר האירי. בעקבות כך איי.ג'יי מ'קי יפגוש את בריאן מור בקרב המרכזי ב"בלאטור" 187

(גודל טקסט)

אירוע "בלאטור" 188 יתרחש בהיכל "מנורה-מבטחים" ב-16 בנובמבר, והיום (חמישי) ארגון ה-MMA השני בגודלו בעולם הודיע שנועד להט יפגוש בזירה את ג'רמיה "דה קיד" לביאנו. האמריקאי היה אמור להילחם נגד ג'יימס גאלגר ב"בלאטור" 187 שייערך בדאבלין שבאירלנד, אך מי שנחשב ליורש של קונור מקגרגור נפצע ולא יוכל להילחם במולדתו ולכן הוחלט שלהט יפגוש את לביאנו.

פציעתו של גאלגר שינתה את התכניות של הארגון לאירוע שיתרחש באירלנד. האירי הצעיר נפצע בברכו במהלך אימון לקראת "בלאטור" 187, בו היה אמור להילחם מול לביאנו בקרב המרכזי. בעקבות הפציעה, איי.ג'יי מ'קי הבלתי מנוצח (9-0) ילחם מול בריאן מור (10-5) בקרב המרכזי בדאבלין ב-10 בנובמבר.

"בלאטור" קבעו שלהט יתמודד מול לביאנו (11-5) ב"בלאטור" 188 בקטגוריית משקל נוצה, כשנה לאחר ש"ניאו" ערך את הבכורה בארגון כשניצח את סקוט קליב בהיכל ביד אליהו. מאז האירוע בת"א הלוחם הישראלי ניצח את לויד קרטר ב"בלאטור" 175 שנערך במרץ, אך הפסיד להנרי קוראלס ב"בלאטור" 182 שהתרחש באוגוסט האחרון.

"דה קיד" מגיע להתמודדות מול להט לאחר שני ניצחונות והפסד אחד בכלוב של "בלאטור", כשהניצחון האחרון היה מול וינס מורדוק. בקרב המרכזי של האירוע בת"א יתמודדו פטריסיו "פיטבול" פרייר (26-4) – דניאל ויישל (39-9) על האליפות במשקל נוצה.

כל הקרבות לאירוע בישראל הוכרזו ( כל הקרבות לאירוע בישראל הוכרזו ("בלאטור", אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי