עובר ענף: ג'ק סוואגר מ-WWE חתם ב"בלאטור"

ג'ק סוואגר
ג'ק סוואגר | טוויטר

המתאבק לשעבר, שחווה קריירת מכללות מוצלחת, בחתם רשמית בארגון ה-MMA ואמר: זה מעבר הגיוני עבורי, זה משהו שהרבה זמן רציתי לעשות". סקוט קוקר אמר: "hחשוף אותנו לקהל רחב ומגוון"

(גודל טקסט)

"בלאטור" יגיעו לישראל ב-16 בנובמבר, בינתיים הודיעו אמש (שני) בליגת ה-MMA על החתמתו של מתאבק WWE בעבר – ג'ק סוואגר או בשמו האמיתי ג'ייק הייגר והוא ילחם במחלקת משקל כבד של הארגון.

הייגר אמר לאחר החתימה: "זה משהו שרציתי לעשות כבר הרבה זמן. זה משהו שהוא חלק ממני, כך שזה מעבר הגיוני. אני מאוד שמח מההסכם, 'בלאטור' הפגינו כלפי חיבה גדולה".

MMA: "תמיד הייתי מעריץ של הענף, ואני מתאבק מגיל 5. זה מדהים עבורי להצטרף ל'בלאטור'. יש כמה בחורים שצריכים לקבל אגרוף לפנים".

במקביל ל"בלאטור" הייגר (בן 35, 123 ק"ג, 1.98 מ') ימשיך להתאבק בסצינת האינדיז בארצות הברית, כפי שעושה בובי לאשלי. הייגר הוא מתאבק "אול-אמריקן" מאוניברסיטת אוקלהומה, כך שהוא יכנס לכלוב אם בסיס חזק מאוד.

סקוט קוקר. יגיע לקהל מגוון יותר (טוויטר)
סקוט קוקר. יגיע לקהל מגוון יותר (טוויטר)

הבעלים של "בלאטור", סקוט קוקר, הגיב על ההגעה של הייגר: "אני מתרגש לקראת הבכורה שלו ב-2018. ברגע ששמעתי שהוא במאת מתעניין בקריית MMA ומסתכלים על הרקע הספורטיבי שלו, זה יוסיף מאוד לסגל הלוחמים שלנו. אני חושב שהוא יחשוף אותנו לקהל רחב ומגוון יותר בעקבות הקריירה שלו ב-WWE". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי