MMA: חיים גוזלי ילחם מול חוסה קמפוס בבלאטור 192

חיים גוזלי
חיים גוזלי | אלבום פרטי

ארגון אומניות הלחימה חשף את יריבו של "באטמן הישראלי", שיכנס לזירה ב"פורום" בלוס אנג'לס: "האימונים ברמה הכי גבוהה שיש, אני מגיע שוב לנצח"

(גודל טקסט)

ארגון ה-MMA השני בגודלו בעולם, "בלאטור", פרסם היום (שלישי) את יריבו של חיים גוזלי באירוע "בלאטור 192" בלוס אנג'לס, "באטמן הישראלי" יכנס לכלוב מול חוסה קמפוס האמריקאי.

כזכור, גוזלי ניצח את ארסן פייטוביץ' האוקראיני לאחר 45 שניות באירוע "בלאטור 188" שהתקיים בישראל בנובמבר 2017, וכעת הלוחם הישראלי ניצב בפני אתגר חדש בפניו.

בשבועות האחרונים "באטמן הישראלי" נמצא במחנה אימונים בלוס אנג'לס ובלאס וגאס, ועורך את אימוניו במכון האימונים של משפחת מקי הידוע בעולם ה-MMA, ואף התאמן במכון של פלויד מייוות'ר בעיר החטאים.

גוזלי אמר לאתר ספורט1: "סבלתי משפעת קלה בשבוע שעבר, אבל התאוששתי מהר מאוד וחזרתי למשטר האימונים כדי לחתוך משקל לקראת הקרב. האימונים ברמה הכי גבוהה שיש, ואני גם אמור לערוך אימון ספארינג עם נייט דיאז. אני מגיע שוב לנצח".

חיים גוזלי. רוצה עוד ניצחון (יח
חיים גוזלי בקרב בישראל. רוצה עוד ניצחון (יח"צ)

אירוע "בלאטור 192" יתרחש באולם ה"פורום" בעיר המלאכים והוא נחשב לאירוע הגדול בשנה של ארגון ה-MMA. יריבו של גוזלי, קמפוס, מחזיק במאזן (2:0:0) והקרב האחרון שלו היה בספטמבר 2017, אותו ניצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי