UFC

דיווח: מקגרגור ומייוות'ר שוקלים קרב גומלין ב-MMA

מייוותר נגד מקגרגור
מייוותר נגד מקגרגור | Gettyimages

אחרי שניצח בזירת האגרוף שוקל האמריקאי בן ה-40 להתחרות מול האירי באקטוגן בקרב שעשוי להכניס לשניהם כ-500 מיליון יורו. עם זאת, מומחים מעריכים שלא יחזיק יותר מ-35 שניות

(גודל טקסט)
בחודש אוגוסט התחרו פלויד מייוות'ר, אלוף העולם באגרוף, וקונור מקגרגור, אלוף העולם ב-UFC, בקרב איגרוף שהפך לאירוע הגדול של 2017 בספורט ובו ניצח מייוות'ר אחרי עשרה סיבובים (השופטים הפסיקו את הקרב). כעת, טוענים דיווחים בכלי תקשורת שונים שהשניים מתכננים קרב UFC ביניהם עוד בשנה הנוכחית 2018.


מייוות'ר כבר חימם את האווירה כשהעלה באינסטגרם תמונות שלו בתוך האקטוגן וליווה אותם במסרים מתגרים, אבל מעבר לזאת אין לספורטאי בן ה-40 שום ניסיון בזירה וכל מומחי ה-MMA בטוחים שאם ייערך קרב כזה הוא ייעשה ממניעים כספיים בלבד.




"אני מעריך שקרב כזה יכניס בין 300 ל-500 מיליון דולר בלי כל קשר להיבט התחרותי", העריך דנה ווייט נשיא ה-UFC, "כמו שיש מספיק חובבי UFC שרצו לראות את מקגרגור מושפל ומובס בקרב איגרוף, יש מספיק אנשים בעולם שרוצים לראות את מייוות'ר חוטף מהלומה".


 

Come at the king, you best not miss…

A post shared by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on



אגב, בניגוד לקרב באוגוסט בו הפתיע מקגרגור כשנשאר כל כך הרבה סיבובים על הזירה, ווייט חושש הקרב באקטוגן לא ייערך יותר מ-30, 35 שניות ויסתיים כמובן לטובתו של האירי מלך הזירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי