מדליות ארד לאבסוב וגולוב באליפות אירופה בסמבו בספרד

טריאל אבסוב עם תומר גולוב
טריאל אבסוב עם תומר גולוב | איגוד הסמבו בישראל

הישג נהדר לשני ספורטאי אגודת "עוצמה האתלט" ראשל"צ בתחרות היוקרתית באומנות הלחימה. אבסוב (עד 68 ק"ג) גבר על יריב מארמניה, גולוב (עד 62 ק"ג) ניצח יריב אסטוני בדרך לפודיום

(גודל טקסט)

באליפות אירופה בסמבו שנערכת בימים אלה בחיחון שבספרד נרשם הישג מכובד לנציגות הישראלית, עם שני מתחרים בכחול לבן שזכו במדליות ארד.

הראשון לעלות על הפודיום היה טריאל אבסוב, בן 22, שהתחרה במשקל עד 68 ק"ג בקטגוריית "קומבט סמבו" וניצח 0:8 יריב מצרפת בקרב הראשון, אך בחצי גמר הפסיד 4:2 ליריב מרוסיה. בקרב על מדליית הארד אבסוב גבר על יריב מארמניה בניצחון נקי וסיים במקום השלישי. זו המדליה הראשונה של טריאל באליפויות אירופה, אחרי שזכה בארד באליפות העולם ב-2018.

תומר גולוב, שהתחרה במשקל עד 62 ק"ג בסמבו ספורטיבי, זכה במדליית הארד לאחר שלושה ניצחונות והפסד אחד ליריב ארמני בעלייה לגמר. תומר ניצח בקרב ראשון יריב לטבי, בקרב רבע הגמר ניצח יריב מהולנד ובקרב על מדליית הארד גבר על יריב אסטוני.

 

הביאו כבוד לישראל. טריאל אבסוב עם תומר גולוב. (באדיבות איגוד הסמבו בישראל) 

מאמנם האישי מוסין פבל אמר: "כבוד גדול וברכות לעיר ראשון לציון ולאגודת 'עוצמה האתלט' ראשל"צ על הישגים מרשימים. אין ספק שהעיר ראשון לציון הפכה למרכז ענף הסמבו הישראלי. יש לנו ספורטאים צעירים ומאוד כישרוניים שכל העתיד לפניהם. אני מודה לראש העיר רז קינסטליך ולמחלקת הספורט על התמיכה והעזרה בקידום הענף בעיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי