אלון דאי זכה באליפות הנהגים בסבב האירופאי של ה-NASCAR

אלון דאי
אלון דאי | אתר רשמי

הנהג הישראלי רשם את אחד ההישגים הגדולים בהיסטוריה של הספורט המוטורי בישראל: "הרגשה מדהימה"

(גודל טקסט)
אלון דאי רשם היום (ראשון) את אחד ההישגים הגדולים בהיסטוריה הצנועה של הספורט המוטורי בישראל לאחר שזכה באליפות הנהגים של הסבב האירופאי של ה-NASCAR.


דאי, שעשה מוקדם יותר השנה היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון להשתתף במירוץ בליגה הבכירה של ה-NASCAR (תחרות מירוצי המכוניות הפופולארית ביותר בארה"ב), הבטיח את הזכייה בסבב האירופאי במרוצים הנועלים של העונה שהתקיימו בסוף השבוע במסלול זולדר שבבלגיה.




דאי ניצח במרוץ הראשון שנערך בשבת והיום סיים רביעי בידיעה כי התוצאה תספיק לו להבטיח את האליפות. "זו הרגשה מדהימה", אמר דאי, שבשנתיים האחרונות סיים את הסבב במקומות השני והשלישי. "ניסינו כל כך קשה לזכות בתואר בשלוש השנים האחרונות. ניצחנו בהרבה מרוצים אבל לא לקחנו את האליפות. זו הדרך המתוקה ביותר לסיים עונה. הקבוצה שלי CAAL Racing עשתה עבודה מדהימה כל העונה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה".


המטרה הבאה עבור דאי תהיה לבסס את מקומו בסבב ה-NASCAR הבכיר בארה"ב. הנסקאר זוכה ליוקרה אדירה בארה"ב, כשהנהגים הבכירים בסבב מרוויחים מעל ל-10 מיליון דולרים בעונה במשכורת ופרסים. זכויות השידור למרוצים כבר נמכרו עד לשנת 2024 בעסקאות ששווין מעל ל-8 מיליארד דולר.


#NASCAR@Alon_Day New #NWES Champion. @CaalRacing wins 1st title. @marcgoossens Scores Maiden #NASCAR Win!
️️ https://t.co/Iv4WqZRp98pic.twitter.com/Y38dpeHJhF

— EuroNASCAR (@EuroNASCAR) October 15, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי