עצוב: רוי האלאדיי נהרג בתאונת מטוס במקסיקו

רוי האלאדיי
רוי האלאדיי | AFP

אבל כבד נפל על הספורט האמריקאי: אחד מכוכבי הבייסבול הגדולים של העת החדשה הלך לעולמו בגיל 40. למרות שזכה פעמיים בתואר הפיצ'ר הטוב בליגה וגם הגיש משחק מושלם לא הצליח אפילו להגיע לוורלד סיריס

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)
ארצות הברית אבלה. היום (שלישי) נהרג רוי האלאדיי, אחד מכוכבי הבייסבול הגדולים ביותר בשנות האלפיים. המגיש בן ה-40, שפרש ב-2013, התרסק עם המטוס הפרטי שלו במפרץ במקסיקו. האלאדיי, שחגג את הוצאת רישיון הטיסה שלו בדיוק עם סיום הקריירה המקצוענית שלו, היה היחיד ששהה במטוס. 

האלאדיי שיחק בשתי קבוצות בלבד ב-15 שנות קריירה: טורונטו בלו ג'ייז ופילדלפיה פיליז.  "אנחנו מרוסקים מהחדשות האלה. אין מילים לתאר את העצב שנפל על משפחתנו בעקבות לכתו של אחד השחקנים הגדולים ביותר", נכתב בהודעה רשמית של הפיליז. האלאדיי, שהותיר מאחוריו אישה ושני ילדים, צייץ לפני כחודש כי הוא מתרגש בעקבות רכישת מטוס מסוג A5.

 


במהלך הקריירה זכה פעמיים בתואר הפיצ'ר (מגיש) הטוב ביותר בליגה (2003, 2010), היה שמונה פעמים אולסטאר ואף הגיש משחק מושלם (פסילה של כל 27 החובטים מבלי שאחד מהם יעלה על בסיס ראשון) ב-29 במאי 2010. עם זאת מעולם לא הצליח לזכות בתואר אליפות ואף לא זכה לשחק בוורלד סיריס.



 

Captain @RoyHalladay took me on my first plane ride today! Great time flying! pic.twitter.com/LNoioHP87p

— matheu nelson (@matheu_nelson) November 5, 2017

I'm really not big on posting pic's of my stuff and I'll never be on Cribs… but this A5 is so outrageous I'd feel guilty not sharing pics! pic.twitter.com/UUmZMfgsff

— Roy Halladay (@RoyHalladay) October 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי