מוזיאון ידידי ישראל העניק לדשון ווטסון אות הוקרה

סקולניק ו-ווטסון
סקולניק ו-ווטסון | יוסי זמיר

האות ניתן לשחקן ה-NFL האמריקאי מקבוצת יוסטון טקסס על תמיכתו בישראל. ווטסון החליט להגיע לארץ במטרה להעמיק את הקשר עם עולמות היהדות והנצרות

(גודל טקסט)

מוזיאון ידידי ישראל, אירח היום (חמישי) כוכב הפוטבול האמריקאי דשון ווטסון, שחקן NFL בקבוצת יוסטון טקסס יחד עם המאמן האגדי קווינסי אייברי. ווטסון אוהד ישראל, החליט להגיע לארץ להעמקת הקשר עם עולמות היהדות והנצרות, מלווה בארגון AMERICA'S VOICE IN ISRAEL. אילן סקולניק סמנכ"ל המוזיאון, העניק לווטסון אות "שיר למעלות" על תמיכתו בישראל.


מוזיאון ידידי ישראל בירושלים הפך למוקד תיירותי פופולארי בעקבות ביקורם של ספורטאים וסלבריטאים מהארץ ומחו"ל, כאשר הם מגיעים לישראל. המוזיאון שפועל במקביל בזירה הבינלאומית, בהובלת המייסד ד"ר מייק אוונס, שם לו למטרה לחזק את קשריה של ישראל עם שאר המדינות תוך קירוב ידידיה ברחבי העולם, לרבות מאבק באנטישמיות ובתנועת ה-BDS.


עד כה התארחו במוזיאון סלבריטאים מתחומים מגוונים ממדינות ברחבי העולם, בניהם: שחקנים מ-NBA כמו דמרקוס קאסינס ועמרי כספי (2015), קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים (2018), קבוצת הכדורגל הפועל קטמון (2017) ושחקני (NFL) כמו מייקל קנדריקס, דילן ווקר וקלסיס קמפבל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי