סייף: הופעות מכובדות לנבחרות ישראל באליפות אירופה עד 23

סייף ישראל
סייף ישראל | אתר רשמי

הנשים סיימו במקום השביעי ואילו הגברים במקום השישי. יובל פרייליך בלט

(גודל טקסט)

שתי נבחרות הסייף של ישראל, נשים וגברים, בטופ 10 של אליפות אירופה עד גיל 23 הננעלת היום במינסק. נבחרת הגברים סיימה במקום השישי , ואילו נבחרת הנשים במקום השביעי לאחר שהודחה בידי איטליה בדרכה אל הזהב.

בקרבות הדירוג הפסידה ישראל על חודו של טוש, 44-43, מול פולין, וסיימה עם ניצחון 36-45 על הונגריה בקרב על המקום ה-7 מתוך 14. הרכב ישראל: ניקול טל וניקול גברילקו ממעלות, יאנה בוטוויניק ממודיעין, ילנה אזרוב מאשקלון.
 


סייפי הדקר, המשתייכים לפרויקט האולימפי טוקיו 2020, פתחו עם ניצחון יוקרתי על צרפת, 36-45, אולם הפסידו בקרב צמוד על עלייה לחצי הגמר מול פולין, שסיימה לבסוף עם מדליית הארד. במשחקי הדירוג ניצחה ישראל 41-45 את צ'כיה והפסידה בקרב על המקום ה-5 מול הונגריה 45-40 בתחרות בה השתתפו 15 נבחרות. הרכב ישראל: יובל פרייליך מכפר סבא, אריאל דריזין ממעלות, תומר לחיאני ממודיעין, סטאס גאלפר מירושלים.

בתחרות היחידים הגיע פרייליך הכי גבוה, כשעלה מהמוקדמות ועבר לאחר מכן שני סיבובים עם ניצחונות על סייפים מגרמניה ושבדיה. בקרב העליה אל שלב הגמר של 8 הראשונים הפסיד פרייליך 15-14 מול גוז'ייב הרוסי, ודורג 11 מתוך 77 סייפים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי