הקרב בין מייוות'ר למקגרגור צפוי להתקיים ב-26 באוגוסט

מקגרגור ומייוות'ר
מקגרגור ומייוות'ר | Gettyimages

ארגונו של המתאגרף הבלתי מנוצח יגיש בקשה לוועדת האתלטיקה של נבאדה, וצפוי לשוב לזירה לקרב בלתי נשכח מול לוחם ה-MMA השנוי במחלוקת

(גודל טקסט)

26 באוגוסט. זה התאריך בו צפוי להתקיים הקרב הכל כך מדובר בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור, כך נחשף היום (שלישי) ב-ESPN.  הדיווחים מציינים שמייוות'ר פרומורשנס, הארגון בבעלותו של מייוות'ר, יגיש מחר בקשה לוועדת האתלטיקה של נבאדה לקרב אגרוף הגדול של השנה.

אלוף העולם בחמש קטגוריות משקל שונות שפרש עם מאזן של 0:49 בשנת 2015, יחזור לזירה במיוחד לקרב מול יריבו השנוי במחלוקת. מולו, יתייצב לוחם MMA המוכר בעולם, קונור מקגרגור. הלוחם האירי מחזיק כרגע בתואר אליפות ה-UFC במשקל קל, היה האלוף הבלתי מעורער במשקל נוצה ומחזיק במאזן 3:21 בזירה האוקטגון. זהו יהיה קרב האגרוף הרשמי הראשון של האירי.

השמועות סביב הקרב ההיסטורי, שיחצה עולמות בספורט הזירה, החלו במאי 2016 ומאז לא מפסיקות לרדת מהכותרות. כעת, עולה הרושם שהיריבות בין שני הכוכבים הגדולים בתחומם יפגשו לראשונה בזירה.

מה שהיווה עיקר המחלוקת, היה כיצד הכסף מזכויות השידור של הקרב. המחלוקות במשא ומתן בין הצדדים הוכרעו, לאחר חברת WME-IMG שמחזיקה בבעלותה את ארגון ה-MMA, דיינה וואייט ונציגיו של מייוות'ר, הגיעו להסכם כיצד הכסף משידור הקרב יחולק בין כל הצדדים.

פלויד מייוות'ר. מתאמן לקראת החזרה לזירה מול מקגרגור (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי