MMA: נתן לוי ניצח את יריבו ושבר את ידו במהלך הקרב

נתן לוי
נתן לוי | אלבום פרטי

הלוחם הישראלי הביס את ג'ף מלור האמריקאי בסיבוב השלישי באירוע TUFF-N-UFF בלאס וגאס, ייבדק מחר על ידי מומחה ויידע את חומרת הפציעה

(גודל טקסט)

נתן לוי ניצח אמש (שבת) את ג'ף מלור בסיבוב השלישי באירוע TUFF-N-UFF מול 18 אלף צופים בלאס וגאס, ועלה למאזן 0:4. הלוחם הישראלי נכנס לזירה כשהוא חד וצלול מתמיד. לוי היה רגוע מאוד במהלך שני הסיבובים הראשונים, ולאט לאט הצליח לסדוק את ההגנה את של מלור.

לוי החל את הסיבוב השלישי באותו הקצב של הסיבובים הקודמים. בתוך כך, הישראלי הצליח לפגוע בפניו של יריבו עם אגרוף אימתני, שבדיעבד גרם לשבר בידו של לוי. מלור איבד את שיווי המשקל ונראה נואש, לוי לא בזבז זמן וניצל את המצב של האמריקאי לנעילת גליוטינה שהכריעה את הקרב.

לוי התראיין בלעדית לאתר ספורט1 בתום הקרב, ואמר: "לקחתי את הזמן ולאט לאט פירקתי אותו. זו ההרגשה הכי טובה בעולם, ואני מודה לכולם על התמיכה בי".

לאחר הקרב נלקח הלוחם הישראלי לבדיקת מומחה בבית החולים, בעקבות השבר בידו. לוי אמור לקבל את תוצאות הבדיקות מחר (שני), ולאחר מכן יתבהר המשך דרכו. במידה ולוי יהיה כשיר במהרה, הוא עשוי לקבל הזדמנות על אליפות הארגון של מחלקת המשקל נוצה.

נתן לוי. עשוי לקבל קרב על האליפות (אלבום פרטי)
נתן לוי. עשוי לקבל קרב על האליפות (אלבום פרטי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי