עוד הישג גדול: זהב לפיטר פלצ'יק בגראנד פרי בקנקון

פיטר פלצ'יק
פיטר פלצ'יק | : באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הג'ודוקא קטף זהב במשקל עד 100 ק"ג. מאמנו אורן סמדג'ה: "הספורטאים מתקדמים. גאה בכל הספורטאים שלנו"

(גודל טקסט)

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק זכה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) במדליית הזהב במשקל עד 100 ק"ג ביומה האחרון של תחרות הגראנד פרי בקנקון מקסיקו.

הישראלי, שהיה הנציג האחרון של המשלחת להתחרות, פתח בצורה מצויינת את התחרות וגבר בסיבוב הראשון על המקסיקני סרחיו גארסיה. לאחר מכן המשיך בניצחון באיפון על פלייפ אוויטי-אלקרוס הבריטי ובחצי הגמר השיג ניצחון נוסף באיפון תוך דקה ו-15 שניות מפתיחת הקרב, הפעם על אלוף העולם לשעבר, הברזילאי לוצ'יאנו קורה. בקרב הגמר גבר בצורה משכנעת על יריבו הבריטי בנג'מין פלטכר בזכות יתרון וואזארי.

הזכייה של פלצ'יק מצטרפת להישגים של טל פליקר שזכה במדליית הזהב (עד 66 ק"ג) ולמדליית הכסף של טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג).

אורן סמדג'ה, המאמן הלאומי של נבחרות הגברים סיכם את כל שלושת ימי התחרות ואמר בסיום: "זהו הישג משמעותי בקמפיין לטוקיו 2020, עמדנו בציפיות ורשמנו השגים מצוינים לא רק בהיבט המדליות אלא גם בהתקדמות של הספורטאים שלנו בדירוג העולמי. גאה בכל ספורטאי הנבחרת ואנחנו ממשיכים לעבר המטרות והייעדים שהצבתי לעצמי בתחילת דרכי כמאמן".


פלצ'יק עם סמדג'ה (איגוד הג'ודו)

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי הוסיף: "תחרות מצוינת הן מבחינת היכולת והן מבחינת התוצאות, ומבחינתי זו תחרות שמצביעה על המשך התקדמות והליכה בדרך נכונה של הצוות המקצועי של הנבחרת בראשות אורן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי