חנה מיננקו הודיעה כי תשתתף באליפות אירופה לאומות

קנייזבה-מיננקו. נתתי הכל
קנייזבה-מיננקו | צילום: Gettyimages

סגנית אלופת העולם: "המטרה שלי היא להביא כמה שיותר נקודות לנבחרת בקפיצה משולשת". התחרויות יערכו בישראל

(גודל טקסט)
חנה מיננקו, סגנית אלופת העולם בקפיצה משולשת, הודיעה היום (שני) סופית כי תייצג את ישראל באליפות אירופה לאומות שתיערך בארץ, זאת לאחר שבימים האחרונים היה ספק באשר לכשירותה להשתתף בתחרות. 


לאחר מספר אימונים ובחינות שביצעה עם מאמנה אלכס מרמן, השניים החליטו כי היא תוכל להשתתף בתחרות, לייצג את ישראל, וקרוב לוודאי לסיים בניקוד גבוה. יריבותיה החזקות של מיננקו בתחרות יהיו דנה ולדאקובה בת ה-36 מסלובקיה ששיאה האישי שנקבע ב-2008 עומד על 14.51 מ' ותוצאת השנה שלה 13.82 מ'. 


תוצאת השנה הטובה ביותר מבין כל הקופצות היא 13.86 מ' של דוביל דזינדזאלטאייטה בת ה-31 מליטא, אשר קבעה ב-2015 את שיאה האישי (14.23). קופצת ותיקה טובה נוספת תהיה ביליאנה טופיץ' בת ה-40 מסרביה ששיאה האישי הנו 14.56 מ', אלא שהוא נקבע לפני 8 שנים. תוצאת השנה שלה היא 13.13 מ'. 


מיננקו אמרה: "אני תמיד גאה לייצג את ישראל ואני באמת שמחה שמצבי יאפשר לי לעשות זאת מול הקהל הביתי. אני קוראת לקהל להגיע ולדחוף את הנבחרת. דחיפה של קהל ביתי תמיד מעניקה רוח גבית ומשב רענן לאתלטים שמתחרים על המסלול ובשדה. אעשה את כל שביכולתי כדי להביא לנבחרת את מירב הנקודות מבחינתי האישית".  

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי