הלוחם הישראלי חיים גוזלי הפסיד לראיין קוטור בשלושה סיבובים

חיים גוזלי
חיים גוזלי | אלבום פרטי

לוחם ה-MMA הישראלי נוצח בקרב במדיסון סקוור גארדן אחרי שלושה סיבובים והחלטת שופטים

(גודל טקסט)
הלוחם הישראלי חיים גוזלי הפסיד הלילה (בין שבת לראשון) לראיין קוטור לאחר שלושה סיבובים, כשבסיומם השופטים קבעו 26:30, 27:30, 27:30. הלוחם הישראלי שמר על מרחק מיריבו בתחילת הסיבוב הראשון. קוטור נראה קופצני וניסה למצוא דרך ליצור מגע עם גוזלי. לאחר מספר ניסיונות לבעיטה גבוהה מצד גוזלי, קוטור הצליח לקחת את הישראלי אל הגדר ולהפעיל לחץ (בדיוק באותה השיטה כמו אביו רנדי) וניסה לחבוט בפניו, אך גוזלי הצליח לנעול את ידיו ומנע את האגרופים לפנים. הסיבוב הסתיים בשליטה של קוטור.

 

גוזלי החל את הסיבוב השני בצורה יותר פעלתנית וניסה לתקוף את יריבו בעזרת אגרופי וו ואפרקאט, אך קוטור הצליח להתחמק ושוב דחק את הישראלי אל הגדר. קוטור המשיך להפעיל לחץ וניסה לעייף את גוזלי, שהצליח לעמוד בכל ניסיונות התקיפה של יריבו. קוטור הצליח להוריד את גוזלי למזרן, אבל הלוחם הישראלי הצליח למנוע נעילה בעזרת הרגליים. גוזלי הצליח להשתחרר מנסיונות הנעילה של קוטור, והצליח לנעול את הברך של קוטור, שלא הבין איך זה קרה. לצערו של גוזלי, קוטור הצליח להתחמק ושוב נעל את גוזלי על הגדר אך תום הסיבוב.

 

עם תחילת הסיבוב גוזלי לא היסס והתנפל על קוטור באגרופים, ונראה יותר תזזיתי בזירה. למרות הנסיונות להכריע את הקרב בנוקאאוט, קוטור התחמק מגוזלי ובצורה האופיינית לו שוב לקח את יריבו לגדר. האמריקאי ניסה פליינג ני (קפיצה עם ברך קדימה), אך הישראלי הצליח להגן על פניו ומנע את המכה.


בדקה האחרונה לקרב קוטור הצליח להפיל את גוזלי אל המזרן כשהוא סמוך לגדר, ניסה לגמור את הקרב בנוקאאוט עם מספר אגרופים לפנים עד לשניות האחרונות של הקרב, אך לא הצליח להשיג את הנוקאאוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי