הפתעה בטור דה פראנס: גיירנט תומאס ניצח במקצה הפתיחה

גיירנט תומאס
גיירנט תומאס | צילום : GettyImages

הרוכב הוולשי מקבוצת סקיי הצליח לזכות בחולצה הצהובה לראשונה בקריירה, תחת מזג אוויר גשום. כריס פרום סיים במקום השישי, רוכב ספרדי נפצע ופונה לבית החולים

(גודל טקסט)
 הטור דה פראנס יצא לדרך היום (שבת), כשהמקצה הראשון החל דווקא במזג אוויר גשום בדיסלדורף, גרמניה. מי שפתח את הטור בסערה הוא הרוכב הוולשי מקבוצת סקיי, גיירנט תומאס, שניצח את המקצה וזכה לראשונה בקריירה בחולצה הצהובה.


למרות מזג האוויר הקשה, הצליח תומאס להשלים את המקצה הראשון של התחרות שעומד על 14 קילומטרים, בזמן נהדר של 16 דקות וארבע שניות. במקום השני סיים סטפן קונג השווייצרי מקבוצת BMC, שעצר את השעון חמש שניות אחרי תומאס. האלוף המכהן וחברו של הוולשי לקבוצת סקיי, כריס פרום, סיים במקום השישי בפיגור של 12 שניות.



מי שפתח את הטור בצורה קשה הוא הרוכב אלחנדרו ואלוורדה מקבוצת מוביסטאר. הספרדי התקשה לשמור על שיווי המשקל בעקבות הכביש הרטוב, החליק עם אופניו אל מעקה הבטיחות ונפצע קשות. ואלוורדה פונה לבית החולים המקומי לבדיקות וצילומים.


הרוכבים יתחילו מחר (ראשון) בצהריים את המקצה השני, ויעזבו את גרמניה במקצה שיסתיים בליאז', בלגיה. המקצה השני נחשב למסלול ארוך וקשה, מפני שהוא מתפרש על 203.5 ק"מ ויגרום לא מעט צרות עבור הרוכבים.

La sensation @GeraintThomas86 qui prend la tête provisoirement / What a ride! @GeraintThomas86 takes the lead for now #TDF2017pic.twitter.com/SQEsFIx7Qp

— Le Tour de France (@LeTour) July 1, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי