זהירות תאונות: פרום התרסק בדרך אך התאושש וסיים

טור דה פראנס
טור דה פראנס | AFP

טור דה פראנס, היום השני: קיטל ניצח את הקטע מדיסלדורף לליאז', אלוף השנתיים האחרונות סיים שישי. הוולשי תומאס מחזיק בחולצה הצהובה

(גודל טקסט)
אחרי שהיום הראשון בטור דה פראנס עבר עם תאונה קשה לרוכב בכיר, גם היום השני סיפק דרמה זהה. כריס פרום, אלוף הטור בשנתיים האחרונות, התרסק בתאונה כ-30 קילומטרים לסוף המסלול בין 203.5 קילומטרים בין דיסלדורף הגרמנית לליאז' הבלגית, אבל הצליח להתאושש בעזרת חבריו לקבוצת סקיי וסיים את המירוץ במקום השישי.



מרסל קיטל הגרמני ניצח ביום השני, הצרפתי ארנו דמאר סיים במקום השני והמקום השלישי הלך לגרמני נוסף. בתום יומיים נשארה החולצה הצהובה אצל גריינט תומאס, מנצח היום הראשון. הוולשי מוביל את התחרות עם 4:53.10 שעות ובמקום השני הכללי השוויצרי שטפן קוינג עם 4:53.15 שע'. קיטל שלישי עם 4:53.16 שע'.





ובינתיים מתאושש הפצוע של היום הראשון אלחנדרו ואלוורדה בבית חולים אחרי שהחליק בגשם של דיסלדורף ונתקע במעקה בטיחות ונאלץ לפרוש מהתחרות.


Movistar reports that Alejandro Valverde had successful surgery to his left kneecap. Recovery is expected to take "a few months." #TDF2017pic.twitter.com/zLOYfoMzaO

— CyclingTips (@cyclingtips) July 2, 2017



מסלול היום השלישי בטור יחל בוורויר הבלגית, יעבור דרך נסיכות לוכסמבורג ויסתיים בלונגווי הצרפתית. סך הכל 212.5 קילומטרים בשטחים הרריים עם עליות קלות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי