בנו של רונאלדו הברזילאי משתתף במכביה ה-20

בנו של רונאלדו. לא יהודי, אבל במכביה
בנו של רונאלדו. לא יהודי, אבל במכביה | מסך

החלוץ האגדי פרסם תמונה של בנו רונאלד לימה וסיפר כמה הוא גאה בו על שנסע לישראל לייצג את ברזיל במכביה. כמובן שהוא, וגם אמו שמשתתפת בתחרות, לא יהודים

(גודל טקסט)
 מי היה מאמין שבנו של אחד החלוצים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי, רונאלדו, יגיע לישראל וישתתף במכביה ה-20 ביחד עם נבחרת ברזיל בקטרגל עד גיל 18 – וזאת כמובן למרות שהוא לא יהודי.

רונאלד, שחקן התקפה בנבחרת הצעירה של ברזיל, מתאמן פעמיים בשבוע במועדון היהודי בסאו פאולו ובנוסף לכך גם אמו מילני דומינגז, שחקנית לשעבר, מתאמנת במועדון היהודי מסאו פאולו והגיעה לישראל כדי לייצג את ברזיל.

 

 

Essa é a delegação brasileira representando a gente nas Macabiadas Mundiais de 2017. Um abraço especial pro meu filho @ronald_lima que ta no time de futebol sub18. Boa sorte, galera! Vamos pra cima deles, Brasil! #maccabiah2017

A post shared by Ronaldo (@ronaldo) on


 

האב הגאה רונאלדו לא נותר לכך אדיש, העלה את תמונתו של רונאלד לימה ביחד עם חבריו לנבחרת ואיחל בהצלחה לברזיל במכביה ה-20.


בתוך כך, התואר הראשון במכביה ה-20 שייך לדרום אפריקה והוא ברוגבי. דרום אפריקה גברה 12:19 על נבחרת ישראל בגמר הראשון, אחרי שהשתיים ניצחו בחצאי הגמר את נבחרות ארגנטינה ואוסטרליה. בהוקי קרח, על המשטח החדש שבארנה בבירה, נבחרת ישראל ניצחה במשחק הראשון את גרמניה 6:16 וקנדה גברה 2:3 על ארה"ב.


בכדורגל, נבחרת ארגנטינה ניצחה את גרמניה 1:4 (איזקאל רובין, איזקאל סאל, גוידו ניקולייבסקי ומרטין קופרמן כבשו שער כל אחד). אוסטרליה ואנגליה נפרדו ב-1:1, צרפת ניצחה את דרום אפריקה 1:2 וארה"ב גברה על ונצואלה 0:3. בכדורגל אולמות, גיברלטר גברה על שבדיה 3:4, ליטא הביסה את קובה 0:13.


בסופטבול התקיימו משחקים ראשונים, כאשר נבחרת ישראל גברה על צרפת 3:12. ארה"ב ניצחה את קובה 9:21 בסופטבול. בקריק, נבחרת ישראל הובסה 186:102 על ידי בריטניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי