דיווח: אולימפיאדת 2024 בפאריס, ב-2028 בלוס אנג'לס

בייליס
בייליס | Gettyimages

בתקשורת האמריקאית מדווחים שהלילה תיערך מסיבת עיתונאים ובה תוכרז עיר המלאכים כמארחת המשחקים האולימפיים בעוד 11 שנה וארבע שנים קודם לכן בצרפת, בכפוף לאישור הוועד האולימפי הבינלאומי בספטמבר

(גודל טקסט)
זה נכתב לא פעם ולא פעמיים בחודשים האחרונים, אבל נראה שכעת זה סופי. בארה"ב מדווחים כי בשנת 2024 האולימפיאדה תיערך בפאריס, צרפת, וארבע שנים אחר כך תגיע ללוס אנג'לס וכי מסיבת עיתונאים על לוס אנג'לס 2028 תתקיים עוד הלילה.


כבר בחודש שעבר התכנס הוועד האולימפי הבינלאומי וקבע כי שתי הערים יהיו המארחות לאחר טוקיו ב-2020, כל עוד יגיעו להסכמה ביניהן על סדר האירוח, וככל הנראה זה קרה בימים האחרונים. ההחלטה אמורה להפוך לרשמית בכנס של הוועד האולימפי בלימה, פרו, ב-13 בספטמבר.




תחילה רצו שתי הערים לארח את האולימפיאדה ב-2024, אלא שהאמריקאים הודיעו בשלב מאוחר יותר כי הם מוכנים שהמשחקים האולימפיים יגיעו ב-2028. ביוני האחרון אף הצהירו כי "מעולם לא התעניינו באירוח בשנת 2024 בלבד".


שתי הערים כאמור נותרו היחידות שהגישו הצעות לאירוח המשחקים האולימפיים ב-2024 וב-2028, אחרי שבודפשט (הונגריה), המבורג (גרמניה) ורומא (איטליה) הסירו את הצעתן.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי