"חיכינו 40 דקות כדי לרוץ, זו הסיבה שיוסיין בולט נפצע"

יוסיין בולט
יוסיין בולט | טוויטר

מליוני הצופים שהתאכזבו ביחד עם הג'מייקני מסיומו הטרגי של גמר ריצת השליחים ניסו להתנחם: "עדיין הגדול מכולם, תודה על הכל". וגם: הביקורת שהעבירו האצנים גאטלין ובלייק נגד מארגני אליפות העולם

(גודל טקסט)
נפל דבר אמש (שבת) בעולם האתלטיקה עם ריצתו האחרונה בקריירה של יוסיין בולט, שהסתיימה בצורה טרגית אחרי שהפנומן נפצע ולא סיים את גמר ה-4X100, בדרך למקום האחרון המאכזב.


מליוני הצופים ברחבי העולם שהשתוקקו להיפרד מהאצן הגדול בהיסטוריה עם עוד מדליית זהב, הטביעו את יגונם ברשתות החברתיות וניסו להתנחם. מהתגובות הבולטות היו "עדיין הגדול מכולם", "כנראה שהוא בכל זאת היה אנושי" ו-"סוף עצוב לקריירה אגדית, תודה לך מלך".



כמובן שרבים אף הפצירו בג'מייקני שלא לפרוש, ולהמשיך להתחרות בטענה ש-"אי אפשר לפרוש כך", אך לאור תוצאותיו באליפות העולם הנוכחית בלונדון, נראה שבולט עושה החלטה נכונה בכך שהוא פורש.

Julian Forte, Yohan Blake & Omar McLeod showing support for Usain Bolt after pulling up on anchor leg for Jamaica in 4x100M ( K. Tang) pic.twitter.com/EDA9jDNEZC

— Team Jamaica (@JamaicaOlympics) August 12, 2017


חברו של בולט למשלחת, האצן הג'מייקני יוהאן בלייק סיפר לאחר הריצה שהובילה לפסילת נבחרת השליחים: "המירוץ נפתח באיחור של 10 דקות, במשך 40 דקות החזיקו אותנו. זה היה הרבה יותר מדי זמן, היו 40 דקות ושני טקסי מדליות. המשכנו להתחמם ולחכות. נתתי את הכל בשביל יוסיין, מאוד רציתי שהוא יפרוש עם הזהב או לפחות כל מדליה אחרת, זה היה מביך שחיכינו כל כך הרבה זמן. הוא גם אמר לי שזה מטורף שאנחנו מחכים כל כך הרבה זמן".

Thank You my peeps.
Infinite love for my fans https://t.co/uu9dBdwLMH

— Usain St. Leo Bolt (@usainbolt) August 12, 2017

בלייק אף סיפר שבולט דאג להתנצל בפני חבריו: "הוא עדיין הכי טוב בעולם, הוא אתלט נהדר", סיכם. בטענות בלייק צידד גם האמריקאי ג'סטין גאטלין, אלוף העולם הטרי ב-100 מטרים: "אני יודע שיש כוח לשידורי הטלוויזיה ושצריכים לעשות הכל למען צופי הטלוויזיה, אבל אני חושב שהחזיקו אותנו יותר מדי זמן בהמתנה וללא בגדים מחממים. איבדתי את חום הגוף עד הריצה. יוסיין הוא אחד שתמיד מגיע מוכן וזה מאוד נדיר ומצער לראות אותו נפצע כך".


Nah but seriously Bolt you need to run in a next championship. You can't go out like this. #London2017pic.twitter.com/4NguszGJRC

— KUNG FU KORREY (@Korrey_S) August 12, 2017

Watching bolt not finish like #Boltpic.twitter.com/rDGqMHsHrx

— Abdullah (@abhakmaoui) August 12, 2017

#Bolt Ha sido Petra Laszlo, la periodista que pateó refugiados pic.twitter.com/Mq4dJfLdTJ

— The Dark Knight (@luislo1969) August 12, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי