הורי המתעמלות נגד יו"ר האיגוד: "תפסיק לספסר בבנותינו"

ויגדורצ'יק. בעטה או לא? חייבת להמשיך
ויגדורצ'יק. בעטה או לא? חייבת להמשיך | צילום: באדיבות הוועד האולימפי

במכתב שנשלח גם אל שרת הספורט, הם עומדים לצידה של המאמנת אירה ויגדורצ'יק ותוקפים את חברי הנהלת האיגוד

(גודל טקסט)

המהומה סביב נבחרת ההתעמלות האמנותית הולכת ומחריפה. בצד היחסים המתוחים בין המאמנת הלאומית אירה ויגדורצ'יק להנהלת איגוד ההתעמלות, נכנסו לתמונה גם הורי המתעמלות.

במכתב שנשלח אלי יו"ר האיגוד, רזי פלד, ולשאר חברי ההנהלה ע"י ההורים, מוטחים דברים קשים כנגד ההנהלה והתנהלותה. הורי המתעמלות העומדים לצידה של ויגדורצ'יק, תוקפים את ראשי האיגוד.

"אנו, הורי מתעמלות נבחרת ישראל מבקשים לזעוק את זעקת בנותינו ולשים סוף לפגיעה המתמשכת בהן", כתבו ההורים. "האיגוד והעומד בראשו, מנהלים מלחמות פוליטיות על גבן של בנותינו תוך שחרור הצהרות חסרות שחר לתקשורת. הגיע הזמן לשים מעצור ולהפסיק לרמוס את הבנות לעיני כל המדינה על לא עוול בכפן! וכל זאת על שום מה? אינטרס פוליטי"!

ההורים המשיכו וכתבו: "נדמה כי האיגוד התבלבל ושכח את המטרה שלשמה הוא הוקם. הכוכבות האמיתיות בנותינו, וצוות האימון המקצועי הסובב אותן הפכו לשוליים. כהורים, אנו מכירים מקרוב את סיר הלחץ מולו הבנות נאלצות להתמודד וכמה חשוב שהמערכת תתפקד בשקט וללא הפרעות. את אותו השקט שביקשת להנחיל לנבחרת עת נבחרת לתפקיד, הפרת בשרשרת החלטות והתבטאויות לא יתכן שעד שכבר עולה ידיעה בתקשורת על הענף היא מוזכרת תמיד בהקשרים שליליים ובמאבקי הכוח האינסופיים המתנהלים בין חברי הנהלת האיגוד ומרכזי הספורט".

ההורים המשיכו בהתקפתם על היו"ר: "התבטאויות והתנגחויות תקשורתיות בבנות ובצוות האימון הפכו לדבר שבשגרה, כל זאת מתוך ידיעה כי בנותינו לא יגיבו. לא עוד! כיצד אתה מעז לבקר את הבנות ואת צוות האימון בחוסר מוכנות כשהאשמה לכך רובצת על כתפיך? כל שמעניין אותך ואת חברי ההנהלה, להדיח את אירה ויגדורצ'יק מתפקידה, ויהי מה. המחיר והפגיעה שאתם פוגעים בישראל, בבנות שלנו, ובענף ההתעמלות כולו, חסר משקל בעיניכם. העובדה שאתם מחבלים בסיכויי ישראל להצלחה בסבב באולימפי הזה, הורסים  את קריירת הספורט של בנותינו".

בסיום מכתבם של ההורים נאמר: "אנו דורשים שתפסיקו לספסר בספורטאיות ובצוות האימון המשקיעים את כל חייהם למען מטרה שאמורה להיות משותפת, הגעה להישגים במדי נבחרת ישראל וייצוג המדינה בכבוד".

במכתב שנשלח גם למשרד התרבות והספורט, ההורים מבקשים את התערבותה של השרה מירי רגב, שלדבריהם  יש בכוחה להפסיק את ההתנהלות הקלוקלת של ראשי האיגוד, למען שיפור תנאיהן של המתעמלות והצעדתן להישגים ע"י ויגדורצ'יק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי