"יו"ר האיגוד הפך לאויב הקשה ביותר של נבחרת ישראל"

בנות הנבחרת בהתעמלות אמנותית
בנות הנבחרת בהתעמלות אמנותית | צילום: איגוד ההתעמלות

מתעמלות נבחרת ההתעמלות האומנותית שלחו מכתב חריף לשרת הספורט בעקבות הפגיעה בהן ובמאמנת אירה ויגדורצ'יק: "לא ציפינו לחזית הזו. אין לנו למי לפנות, אנו מאמינים שאת זו שיכולה לשנות"

(גודל טקסט)

מכתב חריף נשלח היום (שני) לשרת התרבות והספורט, מירי רגב, מטעם מתעמלות נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, בדרישה להתערבות מצד השרה על מנת להפסיק את הפגיעה בהן ובמאמנת אירה ויגדורצ'יק, כתוצאה ממאבקים פוליטיים בין המרכזים השונים באיגוד ההתעמלות.

המתעמלות הביעו תמיכה בהמשך העסקתה של ויגדורצ'יק המועמדת לפיטורים, וטענו כי ההאשמות של יושב ראש האיגוד רזי פלד, בכך שלא יצאו להתחרות באליפות העולם בספטמבר, הינן מגוכחות כיוון שהוא זה שהשתהה עם הקמת הנבחרת ופגע בהכנתה לקראת האליפות והן מצידן עשו את המיטב.

בסיום המכתב שנשלח לשרה רגב, דורשות המתעמלות את עזרתה של השרה בשינוי ההתנהלות המבישה כלפיהן, והרי שהמשך התנהלות האיגוד במתכונתו הנוכחית מהווה לא רק פגיעה בהן, המייצגות את נבחרת ישראל בהתעמלות, אלא גם בשרה באופן עקיף.

"אין לנו למי לפנות", כותבות המתעמלות. "מגיל 5-6 כולנו עם אותו חלום – להגיע לנבחרת ישראל ולייצג את המדינה. בעד החלום הזה אנחנו מוכנות לאימוני מפרכים, לא ללכת לטיולים. ויתרנו על ילדות ישראלית נורמלית בשביל זה".

"רק לחזית אחת לא ציפינו ולא חשבנו שנגדה נצטרך להילחם – יו"ר האיגוד וחברי האיגוד. האיגוד שלנו, שאמור להיות הבית שלנו, המעטפת שלנו, לתמוך בנו ולתת לנו את הכלים כדי להצליח, הפל לאויב הקשה שלנו בדרך להצלחה. אויב המאיים לחרב לנו את החלום. אנו מאמינים בכוחך לשנות את ההתנהלות המבישה כלפינו, כיוון שהמשך התנהלות האיגוד במתכונתו הנוכחית מהווה לא רק פגיעה אישית בנו, אלא גם בך ישירות כשרת הספורט".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי