מקום שני קבוצתי לישראל באליפות הבלקן במרוצי שדה

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | צילום: איגוד האתלטיקה

בוקיאו מלדה סיים רביעי באליפות האישית מתחת לגיל 23 והחמיץ מדליה ב-4 שניות. מקומות 4, 7 ו-8 של שלושת הישראלים הראשונים זיכו את הנבחרת במדליית הכסף הקבוצתית. בתחרות הנוער דורגה הנבחרת במקום הרביעי

(גודל טקסט)

טורקיה אירחה היום (שבת) בצ'נאקאלה את אליפות מדינות הבלקן במרוצי שדה. שמונה ישראלים השתתפו בתחרות בקטגוריות הגילאים מתחת ל-23 ובנוער.

ההישג המכובד ביותר הושג ע"י הנבחרת הישראלית מתחת לגילאי 23 אשר סיימה במקום השני הקבוצתי עם 19 נקודות חובה, כאשר המארחים מטורקיה ניצחו עם שמונה נקודות חובה.

הדירוג הקבוצתי נקבע עפ"י דירוג האתלטים בקטגוריה האישית, כאשר סופרים את המקום של כל רץ ומתחשבים רק בשלושה (מתוך ארבעה) הראשונים. הריצה של קטגוריית הגיל מתחת ל-23 הייתה לשמונה קילומטרים והסתיימה בניצחונו של בייראם טורגאי הטורקי ב-27:14 דקות. בוקיאו מלדה מהפועל עמק חפר דורג ראשון בין הישראלים כשסיים במקום הרביעי הכללי עם 27:26 ד' והחמיץ מדליית ארד אישית רק בארבע שניות. איילה גשאו ושמואל אבוהאיי מהסמטה דרום ת"א דורגו במקומות 7 ו-8 בהתאמה, כשקבעו 27:57 דקות ו-28:00 דקות. סמי עבדול ג'אבר מהסמטה דרום ת"א דורג עשירי עם 28:22 דקות.

נציגי ישראל
נציגי ישראל (איגוד האתלטיקה)

בתחרות הנוער שהמסלול בה היה לשישה קילומטרים, השיג אשטו וורקו מהסמטה דרום ת"א את המיקום הגבוה ביותר כשדורג שמיני בתוצאה 20:40 דקות. זמנו מוצ'ה ממכבי ראשל"צ ויהונתן כרמין מאיילות סיימו במקומות 13 ו-14 בהתאמה, בתוצאות 21:14 דקות ו-21:20 דקות. אדיס ביטאו מהסמטה דרום ת"א דורג 19 בתוצאה 22:08 דקות. ישראל, כנבחרת, דורגה בתחרות הקבוצתית במקום הרביעי עם 35 נקודות חובה. טורקיה, המארחת, הוכתרה כאלופה בקבוצתי, לפני רומניה וסרביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי