הישג לדנילנקו: מקום 5-8 באליפות אירופה לנוער

דנה דנילנקו
דנה דנילנקו | באדיבות איגוד הבדמינטון

הישראלית בת ה-16 סיימה את התחרות בהפסד לגרונדיג הדנית ורשמה את הישג השיא במפעל אי פעם: "היתה תחרות די טובה בשבילי ואני מרוצה"

(גודל טקסט)
דנה דנילנקו סיימה היום (שלישי) הופעתה באליפות אירופה עד גיל 17בבדמינטון בפראג עם הישג השיא הישראלי במפעל בכל הזמנים, הופעה ברבע גמר ומיקום 8-5 בסיום. מישה זילברמן, שהופיע בשתי אולימפיאדות והוא החובט הבכיר בישראל, הגיע עד שמינית הגמר בזמנו. אביו, מיכאל זילברמן, הוא המאמן האישי של דנילנקו במועדון כדור נוצה פתח תקוה.



 

דנילנקו, רק בת 16, עלתה למשחק היום מול סופיה גרונדוויג ברבע הגמר כשהיא סוחבת פציעה מהסיבוב השני מול הצ'כית קתרינה זואקובה ולאחר שבמשחק שמינית הגמר אתמול היא נאלצה לפרוש פעמיים לטיפול בטרם גברה על אנסטסיה שאפובאלובה מרוסיה אחרי קרב דרמטי וארוך, שנגרר לשלוש מערכות (1:2 לדנילנקו).

 



גורנדוויג הדנית ניצחה את דנילנקו 0:2 (7:21, 14:21) אחרי  חובטות מרוסיה, ליטא ומול נציגת המדינה המארחת, צ'כיה. לפני התחרות האישית התקיימה תחרות קבוצתית בה ישראל סיימה שלישית בבית מוקדם בן ארבע נבחרות, שם ניצחה דנילנקו בשלושת משחקיה האישיים ואותתה על הצפוי בטורניר האישי, אליו הגיעה כמדורגת חמישית ביבשת.



"היתה תחרות די טובה בשבילי ואני מרוצה", סיכמה דנילנקו, "הפציעה מול הצ'כית הפריעה לי לתכנית המשחק, היו כאבים, ובנוסף, הדנית היתה מאוד חזקה וטובה. תודה למאמן הנבחרת שהיה איתי כאן, אביב שדה, ולמאמן האישי שלי מיכאל זילברמן. אני חוזרת לאימונים כדי להישאר בקריטריון לאולימפיאדת הנוער בקיץ. כרגע אני שם".


גרינבלט. בין 32 הראשונים (באדיבות איגוד הבדמינטון)

 

הופעה טובה היתה גם לחניך נוסף של זילברמן, מקסים גרינבלט, שלא היה מדורג כלל אבל הודח אחרי שני ניצחונות בקרב על מקום בשמינית הגמר ודורג בין 32 הראשונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי