אירה ויגדורצ'יק פוטרה מאימון נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית

אירה ויגדורצ'יק
אירה ויגדורצ'יק | צילום: דני מרון

הנהלת איגוד ההתעמלות החליטה לסיים את עבודתה של המאמנת בעקבות חילוקי הדעות בין הצדדים. באיגוד טוענים: "ויגדורצ'יק הכריזה בקול גדול לפני אורחים מכובדים 'זה לא מתעמלות, זה זבל"

(גודל טקסט)

אירה ויגדורצ'יק פוטרה היום (שני) באופן רשמי מתפקידה כמאמנת נבחרת הנשים של ישראל בהתעמלות אומנותית. לאחר שעתיים של ישיבה של חברי הנהלת איגוד ההתעמלות, שבעה מהחברים הצביעו בעד פיטוריה ושישה הצביעו נגד, תוצאה שתביא ככל הנראה לסיומה של הסאגה הארוכה.


לפני כשבועיים נערך לוויגדורצ'יק שימוע לפני פיטורים. ויגדורצ'יק שלחה בחודש אוקטובר מכתב לאיגוד בו טענה כי היא עוברת התעמרות שנועדה לסילוקה.נציג האיגוד עו"ד רועי רוזן הגיב במכתב בו טען כי דבריה של ויגדורצי'ק "מהוות הוצאת לשון הרע, חריגה בחומרתה, כלפי האיגוד והפועלים מטעמו ואף עולות כדי הסתה (פרועה) של ממש". 



באיגוד טענו במכתב כי ויגדורצ'יק קיבלה תקציבים ותנאים מפליגים, אך בכל זאת לא העמידה נבחרת לתחרות הגראנד פרי שנערכה בחולון בחודש יוני. בנוסף,נטען כי לאחר הופעת ראווה שערכה הנבחרת בחולון, המאמנת עברה ליד יציע הכבוד ובפני יו"ר האיגוד, מנכ"ל הוועד האולימפי ואורחים נוספים, הכריזה בקול גדול כי: "זה לא מתעמלות, זה זבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי