אלופת מרתון טבריה תנסה לשבור שיא במרוץ אור יהודה

מרוץ אור יהודה
מרוץ אור יהודה | אתר רשמי

הגר כנעני בחרה לרוץ עשרה קילומטרים במסלול השטוח והמעגלי ביום שישי הקרוב. מלבד שני המקצים התחרותיים ל-10 ו-5 קילומטרים, יתקיים מקצה לזכרה של הדר כהן ז"ל לשני קילומטרים

(גודל טקסט)

ביום שישי הקרוב ייצא לדרך מרוץ אור יהודה ה-6, אליו נרשמו כבר למעלה מ-700 רצים, שיא כל הזמנים עבור המרוץ. אם אתם מחפשים פנים מוכרות באירוע, הרי שתוכלו למצוא בו את אלופת מרתון טבריה, הגר כנעני, שנרשמה כדי לשפר את שיאה בעשרה קילומטרים. כנעני, שנמצאת במגמת שיפור מתמדת, תקווה לנצל את המסלול השטוח והמעגלי באור יהודה כדי לרשום ציון דרך נוסף בקריירה שלה.

במרוץ אור יהודה מתקיימים שלושה מקצים, שניים מהם תחרותיים, לעשרה ולחמישה קילומטרים, ובנוסף מתקיים מקצה עממי שנערך לזכרו של רש"ט הדר כהן הי"ד, חיילת מג"ב שנהרגה בדיוק לפני שנתיים במהלך הפיגוע בשער שכם. באירוע ישתתפו בני משפחתה של הדר, הוריה עופר וסיגל ואחיה מור וירין, שירוצו יחד עם חבריה לפלוגה הקרויה על שמה את המסלול במה שעתיד להיות אירוע מרגש מאוד עבורם ועבור יתר הרצים.

השנה, לראשונה יתקיים המרוץ עם תו תקן של איגוד האתלטיקה ועל כן הוא זוכה להכרה רשמית בתוצאות שייקבעו על המסלול. מדידת המסלול נעשית על ידי מודד מוסמך מטעם ה-AIMS. מרוץ אור יהודה מעורר הרבה מאוד עניין בשנים האחרונות בזכות העובדה שהמסלול מאפשר לרצים לקבוע שיאים אישיים רבים, והשנה כאמור נרשם שיא כל הזמנים בכמות הרצים שמשתתפים בו.

ראש העיר, ליאת שוחט, תזניק את הרצים לחמישה קילומטרים בשעה 7:00 בבוקר, ועשר דקות לאחר מכן יוזנק המקצה לעשרה קילומטרים. בשעה 8:30 ייצא לדרך המקצה השלישי והאחרון לעשרה קילומטרים. ליאת שוחט, ראש העיר, מציינת: "יש התרגשות רבה בעיר לקראת המרוץ שהפך לשם דבר גם מחוץ לאור יהודה. אנו שמחים שהרצים הטובים ביותר בוחרים להשתתף במרוץ שלנו. אור יהודה היא עיר ספורטיבית באופן מובהק ואנו גאים בגידול המשמעותי משנה לשנה בכמות ובעיקר באיכות של המרוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי