נבחרת ישראל בנשים ניצחה בוויינגייט את פורטוגל

נבחרת ישראל בכדורמים (פטריסיה בן עזרא)
נבחרת ישראל בכדורמים (פטריסיה בן עזרא) | אתר רשמי

נבחרת הכדורמים של ישראל הכניעה 10:14 את פורטוגל ואם תצלח את הגומלין, תעפיל לאליפות אירופה הקיץ בברצלונה. המאמן דמיטריס מברוטאס: "מאמין שאפשר לשחק טוב יותר"

(גודל טקסט)

נבחרת כדורמים הנשים של ישראל רשמה תקדים נוסף. לאחר שהעפילה לראשונה בתולדותיה אל שלב ההצלבה של מוקדמות אליפות אירופה, היא רשמה ניצחון ראשון במעמד, 10:14 על פורטוגל בווינגייט. בעוד שבועיים יתקיים הגומלין בפורטוגל, שם ינסו שחקניות הפרויקט הלאומי של אולימפיאדת פריז 2024 לנצח גם בסיכום הכולל של המפגש הכפול כדי לרשום תקדים נוסף, העפלה לאליפות אירופה שתתקיים הקיץ בברצלונה.

כרם נוי העלתה את ישראל ל-0:1, פורטוגל חזרה ל-1:2 אבל זה היה היתרון האחרון של האורחות במשחק. אביגיל פליקס השוותה ל-2:2 וכך הסתיים הרבע הראשון, אלא שישראל כבר הייתה בתנופת שיא שהובילה ל-1:5 ברבע השני ויתרון 3:7 במחצית.


האורחות בלמו את הנפילה, אבל ישראל ידעה לשמור על ההובלה בהנהגת הקפטנית המצוינת, שונית סטרוגו, והשוערת איילת פרס. שני הרבעים האחרונים הסתיימו בתוצאת תיקו, כך שיתרון ארבעת השערים נשמר עד הסיום, בתקווה כי הוא יספיק גם אחרי משחק החוץ. 

המאמן היווני של ישראל, דמיטריס מברוטאס: "אני מרוצה וגם מאמין שהנבחרת הזו יכולה לשחק אפילו טוב יותר. נצטרך להיות טובים מאוד בפורטוגל. הבנות באו למשחק היום מלאות אנרגיה כפי שציפיתי מהן". הקפטנית שונית סטרוגו: "עשינו את העבודה ואני מאמינה כי המשימה בפורטוגל אפשרית. הכל תלוי בנו".

השוערת איילת פרס שהצטיינה, סיכמה: "נתתי כל מה שהיה לי ותכנית המשחק עבדה. השגנו את המטרה להיום ומקווה כי ננצח גם בפורטוגל מבלי לחשוב על להפרש שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי