מדליית כסף לארטיום דולגופיאט בגביע העולם בסלובניה

דולגופיאט על הפודיום
דולגופיאט על הפודיום | צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות

המתעמל הישראלי ממשיך ביכולת המצוינת שלו אחרי שזכה במקום השני בגמר תרגיל הקרקע עם ציון של 14.950, זהה לזה של היפני סאטו שסיים ראשון. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית לא העפילה למשחקי אירופה

(גודל טקסט)

המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט, ממשיך ביכולת המצוינת שלו ואחר הצהריים (שבת) זכה במדליית הכסף בגמר תרגיל הקרקע בתחרות גביע העולם הנערכת בסלובניה. דולגופיאט זכה בציון 14.950, ציון זהה ליפני סאטו שסיים ראשון. אלכס שטילוב שהעפיל גם הוא לגמר סיים חמישי בציון 13.800. אופיר נצר שחזרה אחרי פציעה קשה, סיימה רביעית בגמר הקפיצות עם 13.750, זהה לציון של קיסיליב שסיימה שלישית.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית סיימה את התרגיל המשולב (חבל וכדורים), אותו ביצעה באליפות אירופה הנערכת בספרד, וקיבלה את הציון 16.65. הישראליות החמיצו את ההזדמנות להעפיל למשחקי אירופה שייערכו בעוד כשנה במינסק.

ההופעה של בנות הנבחרת היום, מצטרפת להופעה המאכזבת ביום שישי. כזכור, הנבחרת הישראלית דורגה במקום ה-17, אחרי הופעה לא מכובדת בתרגיל החישוקים, עם 11.50נקודות. בתרגיל המשולב, הנבחרת של אירה ויגדורצ'יק נראתה טוב יותר, אך זה לא הספיק.

מדובר בנבחרת ישראלית חדשה הכוללת את בר שפוצניקוב ושי בן רובי ממכבי ת"א, אופיר דיין מעירוני חולון, קארין וקסמן מסחלבים אשדוד ואלי טולדו מראשל"צ, ואת המאמנות אירה ויגדורצ'יק וביתה רחלי. כזכור, הנבחרת האולימפית הקודמת, שהשיגה בין היתר את מדליית הזהב באליפות אירופה שהתקיימה בארץ לפני שנתיים וסיימה בגמר המשחקים האולימפיים במקום השישי, התפרקה לאחר אולימפיאדת ריו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי