10,000 מטר: גירמה אמרה סיים במקום ה-25 באליפות אירופה

גירמה אמרה
גירמה אמרה | יח"צ

הרץ הישראלי סיים את המירוץ בטורקיה בזמן של 30:11.91 דקות. אמרה אמר בסיום הריצה: "הקצב בפתיחה היה טוב אבל החום בהמשך השפיע עליי מאוד ולא הצלחתי לשרוד אותו. אני מאוד מאוכזב מההופעה שלי"

(גודל טקסט)

בתנאים קשים סיים הרץ הישראלי את ריצת ה-10,000 מטר במקום ה-25 מתוך 27 שסיימו את הריצה, ממנה פרשו שניים מהמועמדים למדליות מטורקיה.

התנאים באצטדיון האולימפי בברלין הערב (שלישי) אינם התנאים שמייחלים להם רצי המרחקים הארוכים, ובכל זאת התנאים שווים לכל הרצים. הריצה נפתחה בקצב סביר ולא מהיר. גירמה אמרה מהפועל אורן השרון החל את הריצה מאחור, אולם בהמשך הוא עבר לדבוקה האמצעית. ככל שהריצה התקדמה והיה ברור שכל שנותר לו הוא להיאבק על סיום הריצה ומיקום סביר, אמרה הלך ונחלש. הוא סיים את הריצה בזמן של 30:11.91 ד' ודורג במקום ה-25 מבין 27 מסיימי הריצה, בה הוזנקו 32 משתתפים. בין הפורשים ממנה ניתן למנות שניים שהיו מועמדים למדליה, הטורקים אראס קאיה ופולאט אריקאן, כמו גם הרץ המקומי ריצ'ארד רינגר שניצח בגביע אירופה פרש מהריצה.

אמרה סיכם: "הקצב בפתיחה היה טוב, כפי שתכננו (אמרה וזוהר זימרו מאמנו), אבל החום בהמשך השפיע עליי מאוד ולא שרדתי אותו. נתתי את כל מה שיש לי, אבל נחנקתי. בארץ היה חם יותר ולכן אני מאוכזב. עבדתי קשה, ציפיתי לתוצאה טובה בהרבה, אבל זה לא קרה ואני מאוד מאוכזב מההופעה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי