שייט: שלוש מדליות זהב לישראלים באליפות העולם לנוער

נבחרת ישראל בשייט לנוער
נבחרת ישראל בשייט לנוער | צילום: איגוד השייט

דניאל תשתש, מיקה כפרי ונעמה גרינברג הוכתרו לאלופי העולם בגלשני ביק בלטביה, עוד שמונה מדליות כסף וארד לישראלים נוספים בתחרות. נעמה גזית ותומר ורדימון השיגו את הקריטריון לאולימפיאדת הנוער באוקטובר

(גודל טקסט)

אליפות העולם לנוער בשייט על דגם ביק נערכה היום (שבת) בעיר ליאפאז'ה בלטביה, ונבחרת ישראל רשמה שורה של הישגים מרשימים כשבראשם שלוש מדליות זהב, אליהן התווספו גם ארבע מדליות כסף וארבע מדליות ארד. כל זה מתוך 314 גולשים שהגיעו מ-31 מדינות.

דניאל תשתש מהרצליה זכה במקום הראשון בדגם ביק 7.8 ובתואר אלוף העולם, כשהבטיח את הזהב כבר אתמול. מיד אחריו הגיע ניר לשד, שזכה במדליית הכסף. אחיו הצעיר של תשתש, טל, הגיע למקום השני בדגם 6.8 כשהוא מקדים את רם זרח מהפועל שדות ים שסיים במקום השלישי.

נעמה גרינברג הוכתרה לאלופת העולם בגלשני ביק 7.8 בנשים, כאשר למקום השני הגיע דניאלה פלג ובמקום השלישי שרון קנטור. ב-6.8, מיקה כפרי ממועדון השייט מכמורת קטפה את מדליית הזהב ועל הפודיום לצמידה עמדו עמית שגב ומיכל סלווין שזכו בכסף ובארד בהתאמה.

נעמה גזית זכתה במדליית הארד בדגם 8.5 ותהיה הנציגה למשחקים האולימפיים לנוער שייערכו בארגנטינה בתחילת אוקטובר. בגברים באותו דגם הגיע תומר ורדימון למקום הרביעי, מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השלישי, וגם הוא ייצג את ישראל בארגנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי