טומרקין: "זו קפיצת מדרגה גדולה לספורט האולימפי בישראל"

יעקב טומרקין, ענבל פיזארו
יעקב טומרקין, ענבל פיזארו | עדי אבישי

בנק הפועלים יעניק חסות בשווי קרוב לשני מיליון ש"ח בשנתיים הקרובות לוועדים האולימפי והפראלימפי. השחיין: "שמחים על האמון". כרמי: "התמיכה תעזור בצד המקצועי". פינטו: "הספורט מאפשר לחלום ולהגשים"

(גודל טקסט)

מספר רב של ספורטאים התכנסו בבניין הוועד האולימפי ולקחו חלק במסיבת עיתונאים חגיגית. בנק הפועלים יעניק חסות בשווי קרוב לשני מיליון ש"ח בשנתיים הקרובות לוועדים האולימפי והפראלימפי שתלווה את הספורטאים עד המשחקים בטוקיו 2020.

"זה יום חגיגי, ואנחנו שמחים לתגבורת הזו," אמר יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי. "פרק הזמן הזה מאוד חשוב והתמיכה תעזור בצד המקצועי של הכנת הספורטאים. העומק בהישגים האחרונים כמו מדליות בשייט, ג'ודו, התעמלות מכשירים ואמנותית נותן אופטימיות שהנבחרת בטוקיו תהיה רחבה ועמוקה שתייצג המון אנשים".

אריק פינטו, מנכ"ל הבנק קיבל חולצה עם הלוגו החדש וסיפר על כך שהתרגש לפגוש פנים מול פנים את התקוות למדליה אולימפית. "יש כאן מערכת תומכת והרבה ספורטאים יניפו את דגל ישראל בטוקיו. אני מודע למערכת ושצריך לתת לספורטאים להשיג את המטרה הנכספת". עוד הוסיף פינטו כי הספורט מייצג ערכים שגם בנק הפועלים חותר אליהם כמו נחישות, משמעת עצמית וקבלת החלטות. "אני מאמין בלב שלם שהספורט נותן הזדמנות לכל האוכלוסיה. הוא מאפשר לכל ילד לחלום ולהגשים ולכל אחד יש את הזכות הזו", סיכם ואף אמר שבנוסף לתמיכה בוועדים יזכו 10 ספורטאים וספורטאיות במלגה חודשית עד טוקיו.

את הספורטאים ייצגו השחיינים יעקב טומרקין וענבל פיזארו. "אנחנו שמחים על האמון המלא של בנק הפועלים. זאת קפיצת מדרגה גדולה לספורט האולימפי בישראל. החלום הוא להיות בפסגה, הדרך לשם קשה ורצופת עליות וירידות", אמר טומרקין שבדרך לאולימפאידה שלישית.

"אני מעריכה את התהליך. זה יום של תקדימים. פעם ראשונה שגוף מסחרי לוקח חסות על שתי המשלחות," אמרה פיזארו, שלאחרונה זכתה במדליות באליפות אירופה, בהתרגשות. "זה משהו מאוד משמעותי. בנק הפועלים שבר מוסכמות ועל כך מגיעה לכם תודה."


"יום של תקדימים" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי