כבוד: גיא פירר הוכתר לספורטאי השנה באירופה בסקי מים

גיא פירר
גיא פירר | מעוז טל

מעוז טל, יו"ר התאחדות סקי המים בישראל, אמר: "אירוח הקונגרס הוא תעודת כבוד למדינה והכרה בכך שאנחנו מובילים את הענף, מברך את גיא". איתו ברק, יו"ר מרכז הספורט 'עצמה', הוסיף: "הישג יוצא מהכלל"

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון נערך בפעם הראשונה קונגרס של התאחדות הסקי מים האירופית בת"א, במלון דן פנורמה, בהשתתפות 25 מדינות ו-70 ספורטאים. ענף סקי המים הוא אחד  המצליחים בישראל והוא עשוי להפוך בקרוב לאולימפי.

אחד מהבולטים בענף הוא גיא פירר, המתחרה בסקי מים בכבלים ובסירות (ווייקבורד), שזכה בפעמיים ברציפות בתואר אלוף אירופה (21015 ו-2016). פירר קיבל את פרס ספורטאי השנה בסקי מים וויקבורד ב-2018 ,מטעם ההתאחדות סקי המים הבינלאומית, על הישגיו – תואר אלוף אירופה בוויקבורד בכבלים וסגן אלוף אירופה בוויקבורד בסירות והוסיף לכך את המקום הראשון בגמר גביע העולם בסין בנובמבר האחרון, הישג ענק שמחזק את ישראל כמעצמה בענף.

מעוז טל, יו"ר התאחדות סקי המים בישראל, אמר: "כבוד גדול לארח את הקונגרס, ענף הסקי מים תופס תאוצה משנה לשנה בזכות ספורטאים מוכשרים כמו גיא פירר ואחרים".

יו"ר מרכז הספורט 'עצמה', איתן ברק, הוסיף: " אירוח הקונגרס הוא תעודת כבוד למדינת ישראל והכרה בכך שאנחנו מובילים את הענף, מברך את גיא על ההישג היוצא מהכלל ובטוח שספורטאים נוספים ממדינת ישראל יזכו בכבוד זה בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי