נויה ברעם ושחר טיבי סיימו במקום ה-11 בתחרות בספרד

ברעם וטיבי
ברעם וטיבי | באדיבות איגוד השייט

בתחרות בפלמה דה מיורקה השתתפו 45 מפרשיות מדגם ה-470 והשייטות החמיצו את שיוט המדליות. גיל כהן ונועה לסרי, שפתחו את התחרות עם פסילה, התאוששו וסיימו את התחרות במקום ה-14

(גודל טקסט)
נויה ברעם ושחר טיבי סיימו היום (שישי) בגביע הנסיכה סופיה את התחרות הבינלאומית הטובה ביותר שלהן עד כה ביחד, מקום 11 מתוך 45 מפרשיות של דגם ה-470 בפלמה דה מיורקה.


ברעם בת ה-22 מהפועל תל אביב וטיבי בת ה-20 מהפועל אילת כבר היו בתוך העשירייה הראשונה, בתוך שיוט המדליות מחר (שבת), מכיוון שאחרי שני השיוטים היום הן ניצבו במקום השביעי אחרי עוד הופעה מוצלחת (6,2), אלא שערעור אותו הגישו נגדן שייטות נבחרת פולין, התקבל, והן ירדו אל המקום ה-11. גיל כהן ונועה לסרי, שפתחו את התחרות עם פסילה, התאוששו מיום ליום והן סיימו במקום ה-14 (9,6) עם עלייה של חמישה שלבים מאתמול.


כזכור, עבור גלשני הרוח מדובר רק בתחרות הכנה לאליפות אירופה שתיפתח ביום שלישי באתר זה שבספרד, ועל כן הנבחרת הישראלית, נשים וגברים, לא השתתפה בכל השיוטים. עם זאת הישג נאה לסער מינץ מבני הרצליה, שהעפיל אל שיוט המדליות מהמקום השביעי (14,21). מינץ, שאינו משתייך אל הנבחרת האולימפית, השתתף בכל השיוטים ואף התברג בצמרת מההתחלה. בדגם ה-470 גברים סיימו מאור עבו ויואב רוז 41, ובלייזר גברים, עומר גולני 71, שגיא גלנץ 79, מאור בן הרוש 87, זהר חרובי 133.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי