מישה זילברמן ניצח בגמר אליפות ברזיל הפתוחה בבדמינטון

מישה זילברמן
מישה זילברמן | באדיבות איגוד הבדמינטון

החובט הישראלי הבכיר (49 בעולם) צפוי לטפס בדירוג העולמי בזכות ההישג בטורניר הראשון שמקנה ניקוד לטוקיו 2020: "לבי עם אזרחי ישראל שנמצאים במקלטים ועוברים רגעיםקשים"

(גודל טקסט)

שחקן הבדמינטון מישה זילברמן אותת על פתיחה מצוינת בקמפיין להופעה שלישית ברציפות במשחקים האולימפיים, אחרי שניצח בגמר אליפות ברזיל הפתוחה. באותו טורניר גם זכתה קסניה פוליקארפובה (60 בעולם, 2 בטורניר) במדליית הארד.

מדובר בטורניר הבדמינטון הראשון המקנה ניקוד לטוקיו 2020 ובמשחק הגמר זילברמן ניצח 0:2 חלק את בראיין יאנג מקנדה בשתי המערכות צמודות, 17:21 ו-20:22, כל זאת יממה לאחר הניצחון המפתיע על המדורג ראשון בטורניר, מרק קאלשו מהולנד, המדורג 30 בעולם. זילברמן, שהגיע לטורניר מהמקום ה-49 בעולם ודורג שלישי בטורניר, צפוי להתקדם כעת בדרוג העולמי.

לאחר התחרות אמר זילברמן: "רוב השחקנים המובילים מאירופה ויבשת אמריקה הגיעו לטורניר אז אין לי מילים לתאר את האמוציות והשמחה שיש לי עכשיו. זהב חשוב מאוד. בגמר ניצחתי שחקן אסיאתי תחת דגל קנדה, שבעבר הפסדתי לו, אבל פה ברגע האמת ניצחתי ואני מאושר מכך. אני רוצה פשוט להגיד לכולכם בישראל תודה רבה על המילים החמות והעידוד לאורך כל הטורניר. גם אם זו רק מילה אחת היא מחזקת אותי ונותנת כוחות ברגעים קשים. אני מקדיש את הזכייה שלי לאזרחי ישראל שנמצאים ממש ברגעים אלה במקלטים ובחדרי הביטחון ועוברים רגעים קשים מאוד. לבי אתכם ואני מקווה שההישג שלי מספק ולו רק טיפה קטנה של גאווה ועידוד, והעיקר, שהכל יעבור בשלום".


זילברמן והמדליה בברזיל (איגוד הבדמינטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי