נבחרת הקוואד של ישראל בגמר אליפות העולם

נועם גרשוני ושרגא ויינברג
נועם גרשוני ושרגא ויינברג | קרן איזיקסון

אליפות העולם לנבחרות בטניס בכיסאות גלגלים במרכז הטניס ברמה"ש: נועם גרשוני ושרגא ויינברג ניצחו במשחק הזוגות המכריע ועלו לגמר שלישי ברציפות. מחר ב-10:00 מול יפן, הכניסה חופשית

(גודל טקסט)

הישג ענק לנבחרת הקוואד של ישראל, שעלתה לגמר אליפות העולם לנבחרות בטניס בכיסאות גלגלים, לאחר ניצחון 1:2 בחצי הגמר על דרום אפריקה. מחר (שישי ב-10:00) במרכז לטניס בישראל – רמת השרון, תפגוש ישראל את נבחרת יפן, שגברה 1:2 על בריטניה בחצי הגמר המקביל, כאשר הכניסה לאליפות חופשית. כזכור, ישראל גברה על יפן אתמול 1:2 במחזור האחרון של שלב הבתים, כאשר היפנים מדורגים ראשונים באליפות עם שני שחקנים בטופ 10 – שלישי בעולם ועשירי בעולם.

היה זה הניצחון הרביעי ברציפות של הנבחרת מתחילת האליפות, כל המפגשים בתוצאה 1:2, והיא כרגע במאזן מושלם. זהו הגמר השלישי ברציפות של הנבחרת באליפויות העולם, לאחר שבשנתיים האחרונות היא נוצחה על ידי אוסטרליה ובריטניה.

נועם גרשוני העלה את ישראל ליתרון 0:1 לאחר ניצחון 0:6 ו-3:6 על דונלד מהליין ראמפאדי. שרגא ויינברג נוצח 7:5 7:5 ע"י לוקאס סיטהול המדורג 7 בעולם לאחר שעה ו-46 דקות. במשחק הזוגות ניצחו גרשוני וויינברג 0:6 ו-5:7 את ראמפאדי וסיטהול לאחר שעה ו-12 דקות.


"נקווה להביא את הזהב". נועם גרשוני (קרן איזיקסון)

שרגא ויינברג הנרגש אמר בסיום: "אנחנו מותשים, אבל מאושרים מהעלייה לגמר, נתנו פייט אדיר כמו שני גברים שלא מוכנים לוותר. למרות היום הקשה והתנאים הלא פשוטים, עופרי לנקרי, הקפטנית המדהימה שלנו, הייתה מאחורינו ותמכה בנו, גם בעצות הטקטיות וגם באנרגיות במערכה השנייה כשקצת נחלשנו. אני מאושר ועייף ואהיה מוכן מחר למשחק הגמר".

נועם גרשוני, שניצח עד כה בארבעת משחקי היחידים וארבעת משחקי הזוגות בהם השתתף: "אנחנו אחרי משחק מאוד קשה, יריבה קשה, אבל הצלחנו להגיע לגמר עם הנבחרת ותמיכה מטורפת של הקהל והמשפחות שהגיעו היום. הנבחרת שלנו מאוד מגובשת, האנרגיה שלנו והחברות זה מה שתרם לנצח במשחק. מחר נקווה להמשיך ככה ולהביא את הזהב פה בארץ".

נמרוד ביכלר, המאמן של נועם גרשוני ופטריק בן אוריאל, סיכם: "התרגשות גדולה. החבר'ה נתנו הופעה יוצאת מן הכלל. הם היו מעולים והרמה הייתה גבוהה. ידענו לעמוד בלחץ ברגעים החשובים, להיות נחושים ולהילחם על כל כדור".

מנהל האליפות, קובי וינר, הוסיף: "בשביל זה היה שווה להביא את האליפות לארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי