זהב לסמואל, גם קליין ומזרחי זכו במקום הראשון בסירה זוגית

אחיה קליין עם שי לי מזרחי
אחיה קליין עם שי לי מזרחי | צילום: מרכז דניאל לחתירה

חתירה פראלימפית: היום השני של מקצי הגמר לווה בגשם כבד, אבל זה לא מנע מהנבחרת הישראלית לסיים עם הישגים מרשימים בתרות הבינלאומית באיטליה

(גודל טקסט)

גם ביומה השני של התחרות הבינלאומית בחתירה פראלימפית בגאבירטה שבאיטליה (יום ראשון), החותרים הישראלים מככבים על הפודיום ומביאים הרבה גאווה. מורן סמואל, החותרת הישראלית הפראלימפית, סיימה מסלול של 2000 מטר במקום הראשון בזמן של 10:57:00 דקות.

הישג זה של סמואל בא יממה אחרי שזכתה בזהב בפתיחת העונה הבינלאומית וכעת היא מתאמנת במלוא הכוח להמשך העונה ובשיאה תחרות גביע העולם ואליפות העולם בחתירה. וזהו ממש לא היה התואר האחרון שהושג היום, מכיוון שפעם נוספת בגזרת החתירה, בתחרות סירה זוגית, הגיעו אחיה קליין ושי לי מזרחי למקום הראשון כשחצו את קו הסיום בזמן של 08:03:06, תחת גשם כבד שלא הפסיק לרדת, וניצחו את הנבחרות מצרפת, איטליה וגרמניה.

כידוע, איש הצוות אחיה קליין, התעוור ב-2013 במהלך נטרול מנהרות חמס בגבול עזה על יד קיבוץ עין השלושה. הוא החל את דרכו כחותר תחרותי במרכז דניאל כשנתיים לאחר מכן. גם ההישג של שי לי מזרחי מרשים פי כמה לאור העובדה כי רק שעה מוקדם יותר היא השתתפה במקצה הגמר בסירת הרביעיה – כך שהיא חתרה פעמיים את המרחק של 2000 מטר.

צוות סירת הרביעייה, שכלל לצד שי לי גם את  גם סאלח שאהין, ברק חצור, ומיכל פיינבלט, בהנחיית ההגאית לאה סאס, חצה את קו הגמר במקום השביעי בזמן של 08:02:04 דקות. כל החותרים הישראלים, חברי בית הלוחם תל אביב, מתאמנים לסרוגין באגם גבירטה שבאיטליה ובמרכז דניאל לחתירה בנחל הירקון. 

הביאו כבוד לישראל. אחיה קליין, שי לי מזרחי (באדיבות מרכז דניאל לחתירה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי