מפרשיות: נויה ברעם ושחר טיבי עלו למקום השלישי בגביע העולם

ברעם וטיבי
ברעם וטיבי | sailing energy

התחרות מתקיימת במארסיי ובשבת יערך שיוט המדליות. בגלשני רוח, קטי ספיצ'קוב עלתה למקום הרביעי ונוי דריהן זינקה עם שני ניצחונות מתוך שלושה שיוטים מהמקום ה-12 אל המקום החמישי

(גודל טקסט)

נויה ברעם ושחר טיבי טיפסו היום (שישי) עוד שלב והן כבר במקום השלישי בתחרות ה-470 של גמר סבב הגביע העולמי במארסיי. בגלשני רוח, קטי ספיצ'קוב עלתה למקום הרביעי ומייד אחריה נוי דריהן שזינקה עם שני ניצחונות מתוך שלושה שיוטים מהמקום ה-12 אל המקום החמישי, כשמחר (שבת), ייערך שיוט המדליות של הגולשות.

שתי האילתיות, ספיצ'קוב ודריהן, ממשיכות להיאבק צמוד צמוד, ובעוד שספיצ'קוב התמקמה כבר מהיום הראשון במארסיי בטופ 10, הרי שדריהן פתחה לא טוב אבל סגרה פער ענק ביומיים האחרונים. היא הגדילה לעשות היום עם מיקבץ מדהים של 2,1,1 כדי להתייצב במקום החמישי, בפיגור של 6 נקודות מספיצ'קוב (13,3,7 היום) המרוחקת 14 נקודות מהמקום השלישי. מאיה מוריס מדורגת 13, נגה גלר 20.

שיוט המדליות של מפרשיות ה-470 יתקיים ביום ראשון ובינתיים ברעם וטיבי מטפסות מעלה מדי יום, כשהפעם הן עוקפות את זגרס וברקהאוט מהולנד ומדורגות במקום השלישי. גיל כהן ונועה לסרי מדורגות 20, ובגברים, מאור עבו ויואב רוז מדורגים 16, ניתאי חסון וטל הררי 19.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי