משחק אירופה: זילברמן עלה לחצי הגמר והבטיח מדלייה

מישה זילברמן
מישה זילברמן | הועד האולימפי

גם אם יפסיד שחקן הבדמינטון הישראלי בסיבוב הבא, הוא הבטיח לעצמו מדליית ארד. ברבע הגמר הוא גבר 1:2 על ההולנדי מארק קאליקו. בחצי הגמר יפגוש החובט את אנדייס אנטוסון מדנמרק

(גודל טקסט)

המשלחת הישראלית למשחקי אירופה במינסק הבטיחה היום מדליה נוספת ושביעית במספרה (קדמו לה ארבע לאשרם, אחת לקוכמן ואחת לריכטר) כאשר שחקן הבדמינטון מישה זילברמן ניצח היום (שישי) ברבע גמר אליפות אירופה. כזכור, אתמול (חמישי) שבר זילברמן בן ה-30 את הישג השיא שלו שהיה שמינית הגמר כשניצח ועלה לשלב הבא. ברבע הגמר פגש את ההולנדי מארק קאליקו המדורג 30 בעולם וכבר נקלע לפיגור במערכה הראשונה כשהפסיד 21:12.

הישראלי המדורג 42 בעולם התעשת, ניצח את המערכה השנייה 17:21 והשווה. כשהמשלחת הישראלית צופה בו ומעודדת אותו, הוא קבע מהפך וניצח 15:21 במערכה השלישית וכאמור עלה לחצי הגמר. מאחר שהתחרות היא גם אליפות אירופה המהווה תחרות מטרה על פי הוועד האולימפי, יקבל זילברמן מלגה חודשית ומענק בהתאם לסוג המדליה שישיג. חצי הגמר ייערך מחר ושם מצפה לזילברמן הדני אנדרייס אנטוסון.

גם אם הישראלי יפסיד, הוא יזכה במדליית ארד, מאחר שאין באליפות קרב על המקומות 3-4 ושני מפסידי חצי הגמר זוכים בארד. המנצחים יעלו לגמר שם יתמודדו על מדליית הזהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי