מישה זילברמן זכה במדליית הארד במשחקי אירופה

מישה זילברמן
מישה זילברמן | עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הישראלי שכבר הבטיח מדלייה ערב המשחק, קיווה להגיע עד לשלב הגמר, אך הפסיד בשתי מערכות לאנדרייס אנטוסון הפיני. לכבוד ההישג יקבל מענק מיוחד בסך 35 אלף שקלים

(גודל טקסט)

אחרי שהבטיח אתמול (שישי) מדליה בשל העפלתו לחצי גמר אליפות אירופה במשחקי מינסק, נשאר היה לראות מה יהיה הצבע אותו יענוד מישה זילברמן על צווארו. שחקן הבדמינטון הישראלי קיווה שיעשה עוד התקדמות בדרך אל שבירת שיא נוספת, אך נעצר ולמעשה זכה במדליית הארד.

זילברמן התחרה מול אנדרייס אנטוסון מפינלנד על הכרטיס לגמר, אבל תוך כדי המערכה הראשונה נראו הבדלי הכוחות בין השניים. המערכה הראשונה נגמרה כאשר זילברמן כמעט לא מצליח לעלות ניקוד על הלוח, בטח לעומת יריבו- 21:9. במערכה השנייה והקובעת האם יצליח הישראלי להשוות ולהאריך את חיי המשחק המשיך הפיני ביכולתו וניצח 21:11 וסיים את דרכו של הישראלי בתחרות עם מדליית הארד. זהו כמובן הישג שיא עבור זילברמן והענף בישראל בכלל. משום שבבדמינטון יש שתי מדליות ארד, המפסידים בחצאי הגמר לא נפגשים למשחק נוסף בניהם.

ערב היציאה למשחקי אירופה סיפר זילברמן, שקיבל את הזכות להיות נושא דגל ישראל בטקס הפתיחה, על כך שהוא מקווה לעבור את שלב שמינית הגמר ואכן הצליח לעשות זאת פעמיים בתחרות. על ההישג יקבל מענק מיוחד בסך 35 אלף ש"ח מהקרן המשותפת של הוועד האולימפי בישראל ומשרד התרבות והספורט. מאמנתו ואמו סבטלנה זילברמן תקבל מחצית מהסכום.


נעצר בחצי הגמר. מישה זילברמן (עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי