זילברמן השווה את מיקום השיא שלו: "שמח לשוב לטופ העולמי"

מישה זילברמן
מישה זילברמן | עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל

החובט מספר 1 של ישראל עלה למקום ה-40 בדירוג העולמי, בדיוק כמו לפני ארבע שנים, ושיפר עמדות לקראת לטוקיו 2020: "אני בדרך הנכונה". בסוף השבוע ישתתף בטורניר "לילות לבנים" ברוסיה

(גודל טקסט)

מישה זילברמן השווה היום (רביעי) את מיקום השיא שלו בדירוג הבדמינטון העולמי ועלה אל המקום ה-40, זאת בעקבות הזכייה במדליית הארד במשחקי אירופה במינסק. זילברמן טיפס שני שלבים מהמקום ה-42 ובכך חוזר אל דירוג השיא שלו מלפני ארבע שנים. גם ב-2015, שנה לפני המשחקים האולימפיים, וגם הפעם שנה אחת לפני טוקיו 2020, מתקדם החובט מספר 1 בישראל אל הופעה נוספת במשחקים האולימפיים, השלישית ברציפות.

זילברמן מדורג כעת במקום ה-3 בדירוג האולימפי לקראת טוקיו. אמנם יש לציין כי רוב יריביו השתתפו בפחות טורנירים בסבב הנוכחי, אבל בהחלט מדובר בהתקדמות אל עבר היעד.

השחקן בן ה-30, שהופיע בחצי גמר משחקי אירופה בשבת, התבשר היום על הטיפוס בדירוג לאחר שהרצה בפני שחקני נבחרות ישראל וקפריסין עד גיל 17, הנמצאות במחנה אימון משותף במועדון הבדמינטון חצור, ואמר: "אני שמח לחזור שוב לטופ 40 בעולם, אבל יותר מכך חשובה צבירת הניקוד האולימפי בדרך לטוקיו. אני בדרך הנכונה". בסוף השבוע הוא מיועד להתחרות בטורניר "לילות לבנים" ברוסיה, שם יהיה מדורג שני.

השווה את מיקום השיא שלו. זילברמן בהרצאה  עם צעירי ישראל וקפריסין (איגוד הבדמינטון)
השווה את מיקום השיא שלו. זילברמן בהרצאה עם צעירי ישראל וקפריסין (איגוד הבדמינטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי