מדליית זהב לרביעיית החותרים הישראלית, סמואל זכתה בכסף

מורן סמואל
מורן סמואל | איתן גלוזמן, באדיבות מרכז דניאל לחתירה

גביע העולם בחתירה פראלימפית: פיינבלט, גורן, חצור וקליין השאירו מאחור את כל היריבות ורשמו תוצאה של 8:17.49 במקצה סירת רביעייה. סגנית אלופת העולם רשמה 12:06.99 במקצה 2000 מטר וסיימה שנייה

(גודל טקסט)

המשלחת הישראלית המשיכה לעלות על הפודיום ברוטרדם. לאחר מדליית הכסף של מורן סמואל בשעות הבוקר, רביעיית החותרים הישראלית – מיכל פיינבלט, סימונה שטוק גורן, ברק חצור ואחיה קליין זכו במדליית זהב במקצה סירת רביעייה, כשהם רושמים 8:17.49 ומשאירים מאחור את היריבות מהולנד, אוקראינה ופולין. כידוע, איש הצוות אחיה קליין, התעוור בשנת 2013, במהלך נטרול מנהרות חמאס בגבול רצועת עזה, על יד קיבוץ עין השלושה. הוא החל את דרכו כחותר תחרותי במרכז דניאל כשנתיים לאחר מכן.

כאמור, סמואל רשמה מוקדם יותר הישג נוסף. החותרת הפראלימפית, סגנית אלופת העולם כידוע, השתתפה הבוקר בגמר גביע העולם בחתירה וניצחה את החותרות משוודיה, גרמניה ואוקראינה. בימים אלה המדליסטית חותרת במרץ לקראת אליפות העולם שתתקיים בספטמבר וכמובן שהיא גם כבר עם הראש בהכנות לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו ב-2020.

עוד בגביע העולם,  שמוליק דניאל, החותר הפראלימפי הממוקם במקום ה-13 בעולם, הגיע למקום הרביעי והמכובד בגמר בזמן של 11:14.04 והיה במרחק של 20 שניות מלעמוד על הפודיום. דני פרידמן דורג במקום ה-17 והזוג הפראלימפי שי-לי מזרחי וסלאח שאהין זכו במדליית זהב בקטגורית זוגית. כל החותרים מתאמנים במהלך השנה במרכז דניאל לחתירה בתל אביב וישובו למסגרת האימונים במרכז במטרה להיערך לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי