שייט: ישראל סיימה חמישית באליפות העולם עד גיל 16

נבחרת ישראל בשייט עד גיל 16
נבחרת ישראל בשייט עד גיל 16 | איגוד השייט

שנה שנייה ברציפות שהנבחרת העפילה עד לטופ 16 והפעם הנערים רשמו את שיא כל הזמנים. אביב אסרף משדות ים סיים במקום השביעי בגמר התחרות האישית מתוך 255 שייטים, בדרך להישג הישראלי השני בטיבו במפעל

(גודל טקסט)

השייט הישראלי רשם היום (שלישי) הישג שיא כשנבחרת ישראל סיימה במקום החמישי באליפות העולם עד גיל 16, בתחרות שהתקיימה באנטיגואה שבאיים הקאריביים. השייט הישראלי הפגין שמירה על יציבות שכן זו השנה השנייה בה מעפילה הנבחרת עד לטופ 16, והפעם אף נרשם דירוג השיא לאחר יומיים של התחרות.

ארבעה שייטים ושייטת אחת בני 15-13 השתתפו בתחרות הקבוצתית בה הפליגו 48 מדינות על סירת המפרש אופטימיסט, דגם העתודה לכל הסירות האולימפיות. ביום הראשון ניצחה ישראל את בריטניה, גרמניה וקנדה, והפסידה מנגד לברזיל, וכך העפילה אל 16 האחרונות. ביום שני, בבית הגמר, ניצחו הצעירים את טורקיה, לאחר מכן הפסידו לאיטליה ובהמשך גברו על ניו זילנד וברזיל, אך הפסידו מול פרו בקרב על המדליה.

גם בתחרות האישית נרשם הישג ישראלי, השני בטיבו בכל הזמנים: אביב אסרף מהפועל שדות ים סיים במקום השביעי מתוך 255 מתחרים.  לפני שנתיים סיים רוי לוי במקום השישי, והפעם, לאחר שהחמיץ מספר שיוטים כי לא חש בטוב, סיים לוי במקום ה-213 בתחרות המשותפת לנערות ונערים. מעיין שמש דורגה 108, קרן קרטייה דורג 135 ויובל ברנון דורג 177 בתחרות בה הוביל המאמן ארז אליהו את הנבחרת בכחול-לבן.


אביב אסרף. הישג גדול (איגוד השייט)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי