לונזו בול ומשפחתו התארחו ב-WWE ויצרו סערה גדולה

לונזו בול
לונזו בול | צילום AFP

הבחירה מספר 2 בדראפט על ידי הלייקרס הגיע לתכנית RAW, אך אחיו עורר כאוס מאחורי הקלעים לאחר שהשתמש במילה גזענית. הארגון הודיע: "לא משקפים את ערכינו"

(גודל טקסט)
משפחת בול ממשיכה ליצור רגעים שנויים במחלוקת, ואתמול זה קרה בזירת WWE. ליגת ההיאבקות הגדולה בעולם התארחה אמש (שני) באולם "סטייפלס סנטר" בלוס אנג'לס, לכבוד תכנית הדגל של הארגון – RAW (בלעדי בספורט1).


לכבוד הגעת ה-WWE לעיר המלאכים, הבחירה מספר 2 בדראפט על לידי הלוס אנג'לס לייקרס, לונזו בול, הגיע ביחד עם אביו, לוואר, ואחיו הקטן, לאמלו. האב למשפחת בול עורר לא מעט סערות בחודשים האחרונים לקראת הדראפט, ואתמול זה היה תורו של האח הקטן ליצור באלגן.




משפחת בול התארחה בסגמנט MIZ.TV, של האלוף הביניבשתי, דה מיז. האלוף התגרה בלוואר ולאמלו, שלא נשארו חייבים. האב דיבר כרגיל טראש טוק, אח הצעיר ניסה לחמם את האווירה ואמר את המילה כו@* בשידור חי, דבר שלא היה בתסריט ואסור לומר.


כמובן שדבריו של לאמלו יצרו כאוס מאחורי הקלעים, כשהבעלים והיו"ר, וינס מקמהון, ממש לא אהב את האמרה של לאמלו, ולכן ה-WWE הוציאו הודעה רשמית: "השפה הבלתי ראויה שהשתמשו בה אורחי ה-WWE בסגמנט לא הייתה חלק מהתסריט ואינה משקפת את ערכי הארגון". 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי