קיריל מדבדובסקי: גם אם נגיע לקרקע אני לא נרתע מכך, אני בא לנצח

קיריל מדבדובסקי
קיריל מדבדובסקי | aaaaaa

הלוחם הישראלי יתחרה באירוע ACB 64 מול חוסיין שאחאייב הרוסי קשוח, וינסה להמשיך את רצף הניצחונות המרשים. קיים סיכוי שיילחם ב-BELLATOR בישראל

(גודל טקסט)

לוחם ה-MMA הישראלי, קיריל מדבדובסקי (בן 24, 61 ק"ג, 1.70 מ') , יעלה היום (רביעי, 18:00) לקרב מול הלוחם הרוסי חוסיין שאחאייב (61 ק"ג, 1.68 מ') באירוע ACB 64, שיתקיים באנטליה – טורקיה. הקרב יהיה בקטגוריית משקל תרנגול (עד 61 ק"ג).

מדבדוסקי (11-0-4) החל את קריירת ה-MMA בשנת 2009 כשהחל להתאמן בג'יו ג'יטסו ואומנויות לחימה משולבות במכון MMA ישראל בנתניה. בשנת 2011 ערך הלוחם הישראלי את קרב הבכורה בארגון הישראלי IWC. לאחר מספר קרבות נוספים בישראל החל להתחרות בארגונים בינלאומיים.  כמן כן, ערך שני קרבות תחת ארגון BELLATOR, כשקרב הבכורה בארגון היה בנובמבר 2016 בישראל.

הלוחם הישראלי, שמתאמן רוב הזמן באוקראינה ואף עבר לגור שם, מספר בלעדי לאתר ספורט1: "עברתי לפה כדי שאוכל להתאמן עם כמה שיותר לוחמים מקצוענים, כדי לשפר את הרמה שלי. במכון שאני מתאמן מדי יום ישנם יותר מ-25 לוחמים מקצוענים, והרבה מהם מתחרים בליגות מהטובות בעולם".

מדבדובסקי מגיע לקרב מול שאחאייב במומנטום מאוד חיובי, לאחר ארבע ניצחונות ברצף. הלוחם הרוסי מאוד מנוסה, ערך כ-30 קרבות חובבניים ומחזיק במאזן של שלושה ניצחונות בשלושה קרבות מקצוענים.

הלוחם הישראלי מודע למשוכה הגבוהה שניצבת מולו: "עברתי מחנה אימונים חזק בקייב ובאודסה, חתכתי המון משקל ואני מגיע מאוד מוכן לקרב. שאחאייב מתאבק וינסה להוריד אותי לקרקע, ולכן אני אצטרך לשמור כמה שיותר על העמידה ולעבוד באיטיות על הרגליים שלו כדי להאט אותו. גם אם נגיע לקרקע אני לא נרתע מכך, כי היכולות ג'יו ג'יטסו שלי ברמה גבוהה ובכל רגע אוכל להכניע אותו".


מדבדובסקי, "תמיד עולה כדי לנצח"

מדבדובסקי המשיך את דבריו וסיפר על הציפיות מהקרב ולעתיד הקרוב: "אני תמיד עולה לקרב כדי לנצח, וכך גם יהיה מול שאחאייב. עברתי דרך קשה כדי להגיע לאן שהגעתי, וזו רק ההתחלה. בחודש ספטמבר אני אתחרה בגראנד פרי של ארגון AKHMAT ואנסה להביא את החגורה לארצנו הקדושה. אני מקווה לעשות קרב נוסף ב-BELLATOR, כשהם ישובו לישראל בחודש נובמבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי