UFC

בדרך לאוקטגון: לסנר וג'ונס התגרו אחד בשני

ברוק לסנר
ברוק לסנר | טוויטר

שני הלוחמים איתגרו אחד את השני, 'סייבורג' שוב התגרתה בבקי לינץ', שלא נותרה חייבת

(גודל טקסט)
היריבות בין WWE ל-UFC עולה שלב. לאחר שדווח על כך שרונדה ראוזי מנהלת משא ומתן עם ארגון ההיאבקות המקצוענית ועל כך שברוק לסנר רוצה לחזור לאוקטגון לקרב מול ג'ון 'בונס' ג'ונס, שני הלוחמים שוב איתגרו אחד השני.


ג'ונס ניצח אתמול (ראשון) את דניאל קורמייה בקרב המרכזי של אירוע UFC 214 וזכה בתואר האליפות במשקל קל-כבד של ארגון ה-MMA הפופולרי בעולם. בתום הקרב 'בונס' לקח את המיקרופון ואמר: "ברוק לסנר, אם אתה רוצה לדעת איך זה להיות מובס על ידי מישהו ששוקל 40 פאונד פחות ממך, בוא תפגוש אותי באוקטגון".




תגובתו של לסנר לא איחרה לבוא, והאלוף האוניברסלי של WWE ענה: "תיזהר ממה שאתה מבקש בחור צעיר". כזכור, כפי שדווח בשבועות האחרונים לסנר וג'ונס מאתגרים אחד את השני לקרב MMA כשחוזהו של 'החיה' מ WWE- מסתיים באפריל 2018 לאחר אירוע רסלמניה 34.


כמו כן, זו לא הייתה האינטראקציה היחידה בין לוחמי UFC למתאבקי WWE באירוע. הלוחמת כריס 'סייבורג' ניצחה באירוע את טוניה אבינגר וזכתה בתואר אליפות הנשים של UFC במשקל נוצה. לאחר הקרב 'סייבורג', שהחליפה התגרויות עם בקי לינץ' מהWWE- בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה עם חגורת האליפות ורשמה: "טריפל אייץ' ניצחתי את הקרב שלי, אני רוצה את בקי לינץ' בסאמר סלאם".


.@criscyborg#ufc214pic.twitter.com/9OJ7A2vAqj

— Becky Lynch (@BeckyLynchWWE) July 30, 2017


מתאבקת ה-WWE לא נרתעה והסכימה לקרב באירוע שיתקיים ב-20 באוגוסט: "סייבורג את מאתגרת אותי לקרב בשבועות האחרונים. אני רואה אותך. את רוצה לשחק באש? את הולכת להישרף".


I won my #ufc214 fight @TripleH now I want @BeckyLynchWWE in the @wwe at #summerslam#CyborgVTheWorldpic.twitter.com/XnZ9rte4Z7

— #andstill #UFC214 (@criscyborg) July 30, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי