דין חזיזה סגן אלוף העולם לנוער באגרוף תאילנדי

דין חזיזה
דין חזיזה | יח"צ

המתאגרף הצעיר מחדרה זכה במדליית הכסף באליפות העולם המתקיימת בבנגקוק. הישראלי זכה במדליית ארד שלישית במשלחת לאחר זכייתם של עמית מדאח ואלעד סומן

(גודל טקסט)

דין חזיזה (17) זכה במדליית הכסף באליפות העולם לנוער באגרוף תאילנדי המתקיימת בבנגקוק. הלוחם הצעיר מחדרה המתאמן אצל רועי הייזלר, והתחרה בקטגורית משקל של 51 ק"ג.

המתאגרף הישראלי עלה לגמר אליפות העולם באגרוף תאילנדי לנוער IFMA 2017 אחרי שניצח שלושה קרבות: בראשון ניצח בנוקאאוט נגד מתחרה מאוסטרליה, ברבע הגמר חזיזה ניצח בניקוד מתחרה משבדיה וכן בחצי הגמר הוא שוב הביס בניקוד מתחרה מקזחסטאן. בגמר נגד התאילנדי, טיראדח יובונחוט, חזיזה הפסיד בניקוד לאחר קרב צמוד.

המשלחת הישראלית לאליפות כללה 12 מתאגרפים, וכזכור גם אלוף ישראל לנוער באגרוף תאילנדי עמית מדאח (16), וגם אלעד סומן (17) קטפו באליפות כל אחד מדלית ארד. במקרה של מדאח הוא זכה טכנית באחד מהקרבות, לאחר שמתחרה פלסטיני סירב להתחרות מולו.

מאמנו של חזיזה רועי הייזלר: "דין עבד קשה במשך שנים על מנת להגיע לרגע זה, והוכיח לכולם כי עבודה קשה, התמדה, נחישות ובעיקר אהבה לספורט יכולים להביא לרגע הזה. מדליית כסף על הצוואר אחרי ארבעה קרבות מדהימים, זו גאווה ישראלית ועוד נשמע עליו".

דין חזיזה. הישג נהדר למתאגרף הצעיר מחדר (יח דין חזיזה. הישג נהדר למתאגרף הצעיר מחדר (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי