מייוות'ר מעוניין להילחם במקגרגור עם כפפות קלות מהרגיל

קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר
קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר | טוויטר

"מאני" בירר עם הוועדה האתלטית של נבאדה לגבי שימוש בכפפות במשקל 0.22 ק"ג, המנהל המקצועי של הוועדה ענה: "לא נסטה מהתקנון שלנו"

(גודל טקסט)
הקרב הגדול בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור מתקרב בצעדי ענק, כשאלוף העולם לשעבר בחמש קטגוריות משקל שונות הגיש בקשה לוועדה האתלטית של נבאדה לכפפות קלות יותר בקרב מול הלוחם האירי.


'מאני' ניצל את השעות האחרונות של הדדליין לבקשה בפני הוועדה, שכלליה קובעים שמתאגרפים בקרבות במשקל 69.8 ק"ג מחוייבים להתמודד עם כפפות במשקל 0.28 ק"ג, לבקש כפפות במשקל 0.22 ק"ג. 



מייוות'ר גם פירסם בחשבון האינסטגרם שלו שהוא מתכוון להילחם בכפפות במשקל 0.22 ק"ג, כשמקגרגור ענה לו גם כן דרך חשבון האינסטגרם: "אני בא אליך במהירות עם לבנים בידייים. תדע את זה".


המתאגרף, שיחזור מפרישה במיוחד לקרב מול לוחם ה-MMA, בבעיה מפני שלא הגיש את המסמכים הנדרשים לכפפות קלות יותר, אלא הצוות שלו רק שאל את הרשויות מה התהליך בשימוש כפפות שונות.


 

Don't believe what you hear in the media. Don't believe what you hear on blog sites. If it's not coming directly from me, then it's not true. I'm telling McGregor, "Let's fight in 8 oz gloves". McGregor can fight in any brand he prefers or chooses. I'll be wearing 8 oz Grant gloves. Whatever advantage McGregor needs to feel more comfortable in the ring, I'm willing to accommodate. Let's give the boxing and MMA fans what they want to see. @grantworldwide @mayweatherpromotions

A post shared by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on



המנהל המקצועי של הוועדה האתלטית בנבאדה, בוב בנט אמר ל-BBC ספורט: "גם אם שני הלוחמים הגיעו להסכם על כפפות קלות יותר, הצדיניות שלנו היא בראש ובראשונה בריאותם ובטיחותם של הלוחמים. כדי לסטות מהתקנות שלנו על הפרשי משקל הכפפות, ייאלצו היו"ר וחברי הוועדה להחליט.  


 

Another handy 12 rounds today. We are prepared to destroy Floyd. Pick whatever size gloves you want as well little man. I fight with 4oz. I don't give a fuck about the size of the glove. I am coming sprinting at you with bricks. Know that. Brittle hands.

A post shared by Conor McGregor Official (@thenotoriousmma) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי