ריקסון רואס הישראלי יתאבק הלילה בארצות הברית

ריקסון רואס. אלון לוין
ריקסון רואס. אלון לוין | אלבום פרטי

המתאבק יערוך הלילה קרב נוסף בארגון EWF שבקליפורניה: "זו הפעם השלישית שאני מתאבק אצלם". מחר יתאבק בתכנית הטלוויזיה של ארגון CWFC: "חולם להגיע ל-WWE"

(גודל טקסט)

המתאבק הישראלי ריקסון רואס (בן 27, 1.70 מ', 70 ק"ג) יעלה הלילה (בין שבת לראשון) ומחר (בין ראשון לשני) לשני קרבות בארגוני אינדיז מקליפורניה.

לקראת הקרב הראשון רואס סיפר לאתר ספורט1 כיצד הפך להיות מתאבק מקצועני: "התחלתי לראות היאבקות בגיל 4. מאז שאני זוכר את עצמי היאבקות הייתה האהבה הגדולה שלי בחיים, ואף פעם לא היה לי ספק שאהיה מתאבק. דניאל בראיין נתן לי את ההשראה להגשים את החלום שלי, בגלל היותו מתאבק קטן מימדים".

ריקסון רואס.

ריקסון רואס. "לא היה לי ספק שאהיה מתאבק" (צילום: אלון לוין)

רואס מתאבק כיום בליגת ההיאבקות הישראלית – IWL, אך החל להתאבק לפני שש שנים בארגונים הישראלים IPWA ו-AWO. בשנת 2014 המתאבק הישראלי נסע לקנדה כדי להתאמן באקדמיה של מתאבק העבר לאנס סטורם: "זו הייתה חוויה מדהימה, וזאת הייתה חוויה מאוד חיובית והזדמנות ללמוד ממתאבקים ברמה יותר גבוהה. לאחר שסיימתי שם המשכתי ללוס אנג'לס שם הייתי חודשיים וערכתי שמונה קרבות במספר ארגוני אינדיז באזור".

כאמור, הלילה יעלה ריקסון לקרב בארגון EWF: " זהו ארגון בבעלותו של ג'סי הרננדז, זה אחד הארגונים הוותיקים בלוס אנג'לס וגם הארגון שמספק את הזירה ל-PWG. הופעתי בעבר כבר שלוש פעמים תחת הארגון הזה. ביום ראשון אני מופיע בתכנית WRESTLING FROM HOLLYWOOD CHAMPIOSHIP, אשר משודרת בטלוויזיה במספר אזורים בארצות הברית. גם שם הייתי כבר כמה פעמים, והארגון תמיד מכיל כוכבי אינדיז מוכרים כמו ג'ואי ראיין, קולט קאבנה ועוד".

ריקסון רואס בפעם הקודמת בקליפרוניה. (WFHC)
ריקסון רואס בפעם הקודמת בקליפורניה. (WFHC)

העתיד של ריקסון רואס צופן עוד הרבה הופעות מקומיות וגם בחו"ל: "אני חושב שהסצנה בישראל טובה מאוד והמופעים שלנו לא נופלים מאירועי אינדיז בקליפורניה. המטרה היא כמובן להגיע להיות אלוף ה-IWL, הישג שלא הגעתי אליו עד היום. בזירה הבינלאומית אני מתכוון להמשיך לעשות הופעות מדי פעם, בעיקר בלוס אנג'לס אבל אולי גם באירופה. החלום תמיד היה להגיע יום אחד ל-WWE".

ריקסון רואס ושותפו טל בראון מול הקנדי קראשרס (אלון לוין)
 ריקסון רואס ושותפו טל בראון מול הקנדי קראשרס (צילום: אלון לוין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי