WWE: ריק פלייר מאושפז ונמצא בתרדמת

ריק פלייר. WWE
ריק פלייר. WWE | אתר רשמי

חבר היכל התהילה של ליגת ההיאבקות סובל מבעיות בלבו, והיחצ"נית שלו פירסמה בטוויטר: "אנו צריכים את תפילותיכם למענו". דייב מלצר מעדכן: "יצא מניתוח אבל המצב עדיין רע"

(גודל טקסט)
המתאבק האגדי ריק פלייר (68), אושפז במהלך סוף השבוע, והיום (שני) דיווחים ממקורות המקורבים למצב מספרים כי חבר היכל התהילה של WWE נמצא בתרדמת. הבוקר פרסמה היחצ"נית שלו הודעה שמתאבק העבר מתמודד עם בעיות רפואיות קשות.


דייב מלצר, כתב ההיאבקות הידוע, מעדכן שריק פלייר יצא מניתוח: "זה טוב שהוא יצא מניתוח, אבל זה עדיין נראה רע. מספרים לי שהכליות שלו מתפקדות ואין סימנים לסרטן".



ביום שבת צייצה בטוויטר היחצ"נית של פלייר, מלינדה מוריס זאנוני, שמתאבק העבר התאשפז בעקבות בדיקות שגרתיות בלבו. היום זאנוני כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "האם אתם אוהדים או חברים של ריק פלייר? אם כן, אנו צריכים את תפילותיכם ואנרגיות חיוביות למען אגדה מהלכת, מפני שהוא מתמודד עם בעיות רפואיות קשות".


בית החולים, בו התאשפז המתאבק שזכה 16 פעמים באליפות העולם, אינו פירסם פרטים על מצבו הבריאותי של "נייצ'ר בוי". מי שכן סיפק פרטים על מצבו של פלייר הוא מייקל פ. הייס, שרשם בחשבון הטוויטר שלו: "ראיתי את פלייר אתמול ואני יכול להבטיח שהוא אכן זקוק לתפילות של כולם". 

Are u a Fan/Friend of Ric Flair?If so, we need prayers & positive energy 4 our Living Legend as he is dealing w/some tough medical issues

— MelindaMorrisZanoni (@LegacyTalentCEO) August 14, 2017




I saw @RicFlairNatrBoy before I flew to Boston yesterday
I can assure that he needs everyone's prayers and positive vibes. Thx in advance!!

— Michael PS Hayes (@MichaelPSHayes1) August 14, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי