שמונה מדליות לישראל באליפות אירופה לנוער בקיקבוקס

שיר כהן
שיר כהן | באדיבות התאחדות "אילת"

הישגים מרשימים למשלחת הישראלית בתחרויות עם מדליות זהב לשיר כהן, יוליה סצ'קוב, קיריל דודונוב ואור משה. אלמוג גבאי זכה במדליית כסף ואוסיד גודא, עדן אלכאווי ואוהד מנשירוד זכו בארד

(גודל טקסט)
19 ספורטאים ישראלים השתתפו במהלך באליפות אירופה לנוער בקיקבוקס, שנערכת בימים האחרונים בעיר סקופיה שבמקדוניה. באליפות בה משתתפים כ-1,500 ספורטאים מובילים מ-37 מדינות שונות, הצליחה המשלחת הישראלית, להגיע להישגים מרשימים עם זכייה בשמונה מדליות באליפות.


שיר כהן (16) מטבריה, המתאמנת אצל יורם בן שמעון, זכתה במדליית הזהב בקטגוריית משקל 48 ק"ג. בגמר הביסה את המתחרה הרוסייה. יוליה סצ'קוב (18) מחיפה, המתאמנת אצל מיכאל בריטבסקי, זכתה גם היא במדליית הזהב, לאחר שהביסה את המתחרות מאוקראינה ופולין.




קיריל דודונוב (15.5) מקריית אונו, אותו מאמן ארז לוקוב, זכה בזהב לאחר שהביס את מתחריו מאיטליה, סרביה ופולין. כמו כן, אור משה (16) מנהריה, אותו מאמן דרור וולורד, קטף את הזהב לאחר שהביס את המתחרים מרוסיה.


אלמוג גבאי (15) מנהריה, אותו מאמן דרור וולורד, זכה בתואר סגן אלוף אירופה לאחר שהביס את מתחריו מבולגריה, איטליה ופולין. בגמר הפסיד למתחרה הונגרי. אוסיד גודא (16), עדן אלכאווי (16) ואוהד מנשירוד (17) זכו במדליית ארד.  


ענף הקיקבוקס פועל בישראל במסגרת התאחדות "אילת" שמסייעת לספורטאים במלגות, ציוד, מימון טיסות לתחרויות ומחנות אימונים ועוד.


 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי